Easter Egg جالب در بازی Assassin’s Creed Odyssey

بازی Assassin’s Creed Odyssey

به‌ تازگی یک ایستر اگ (Easter Egg) جالب از دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده در بازی تازه منتشر شده کمپانی یوبیسافت یعنی Assassin’s Creed Odyssey توسط طرفداران کشف شد.

بازی

رازهای مخفی بازی

یکی از مواردی که همواره برای بازیبازها جذاب بوده، بحث ایستر اگ یا همان رازهای مخفی بازی است که سازندگان خوش‌ذوق عناوین مختلف با اضافه کردن این رازها، بازی خود را جذاب و غنی‌تر می‌کنند. عنوان تازه منتشر شده کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) یعنی Assassin’s Creed Odyssey نیز از این قاعده مستثنی نیست و تاکنون ایستر اگ‌های جذابی توسط طرفداران این بازی کشف شده که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به ایستر اگ Splinter Cell و The Legend of Zelda: Breath of the Wild اشاره کرد.

ایستر اگ جدید و جالب

ایستر اگ دیگری نیز در این بازی وجود دارد که پا را بسیار فراتر گذاشته و رییس‌ جمهور ایالات متحده آمریکا را به‌عنوان سوژه اصلی انتخاب کرده است. در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ عبارت «عظمت را دوباره به آمریکا بر می‌گردانیم» به عنوان شعار اصلی ترامپ انتخاب شد. جالب است بدانید این عبارت در ماموریت اصلی Assassin’s Creed Odyssey نیز مورد استفاده قرار گرفت. در جریان ماموریت A Venomous Encounter شما باید به سیاست‌مداری آتنی در خصوص راهزن‌هایی که به او حمله کرده‌اند کمک کنید. پس از طی کردن اهداف ماموریت در نهایت زمانی که با راهزن‌ها مواجه می‌شوید، آن‌ها دلیل حمله به آن سیاست‌مدار را شرح می‌دهند و کار خود را توجیه می‌کنند. پس از اتمام صحبت‌های آنان، شما باید تصمیم بگیرید که آنها را بکشید یا رها کنید. اگر تصمیم بگیرید آنها را بکشید یکی از راهزن‌ها می‌گوید به‌هیچ‌وجه تسلیم نخواهیم شد و «عظمت را دوباره به آتن بر می‌گردانیم!». بازی Assassin’s Creed Odyssey برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است و شما می‌توانید هم‌اکنون نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *