قیمت کنسول Xbox Series S مایکروسافت تنها ۳۰۰ دلار است

شرکت مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۱۹ از کنسول نسل نهمی خود به نام کنسول Xbox Series X رونمایی کرد. در حالی که گفته می‌شود نسخه اقتصادی این کنسول به نام Xbox Series S تحت توسعه قرار دارد، اما تاکنون اطلاعاتی درباره آن فاش نشد. با بروزنیوز همراه باشید.

باتوجه به وب سایت چینی My Drivers، مایکروسافت کنسول اقتصادی Xbox Series S را با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهد کرد. این قیمت نسبت به باندل ایکس باکس وان ایکس کمتر است و قیمت مناسبی تلقی می‌شود.

وب سایت My Drivers مدعی است که ایکس باکس سری اس یا همان Lockhart با قیمت ۳۰۰ دلار از راه خواهد رسید. این کنسول دقیقا مشابه Xbox One S All-Digital Edition، فاقد درایو نوری برای قرار دادن دیسک بازیست.

Xbox Series S نسخه ارزان قیمت کنسول Xbox Series X

Xbox Series S

با توجه به اینکه حذف درایو نوری نقش مهمی در کاهش قیمت دارد، اما مایکروسافت با چنین قیمت در نظر گرفته شده‌ای، به دنبال موفقیت کنسول نسل نهمی خود است. شایعه شده Xbox Series S از قدرت گرافیکی ۴ ترافلاپسی برخوردار بوده و شاید نسبت به ایکس باکس وان ایکس ۶ ترافلاپسی، قدرت کمتری داشته باشد، اما همچنان توانمند است.

معماری سخت افزاری گرافیک AMD ناوی در این کنسول تعبیه شده و پردازنده نسل سومی Ryzen ای ام دی با فرکانس ۴ گیگاهرتزی، Xbox Series S را به کنسول قدرتمندی تبدیل می‌سازد. حافظه رم دستگاه ۱۶ گیگابایتی بوده اما تنها ۱۲ گیگابایت آن قابل استفاده است.

در حالی که اسپنسر مدیرعامل ایکس باکس وعده عرضه تنها یک مدل Xbox Series X با قیمت ۴۰۰ دلار و قدرت ۱۲ ترافلاپسی را داد، اما ردموندی‌ها به دنبال عرضه چندین مدل کنسول بازی هستند.

Xbox Series X با اسم رمز پروژه اسکارلت، عنوان کنسول بازی ویدئویی خانگی در نسل نهم است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده‌است و قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه شود. این چهارمین کنسول بازی در خانواده ایکس‌باکس و جانشین ایکس‌باکس وان به‌شمار می‌رود که سازگاری عقبرو با تمامی نرم‌افزارها و لوازم جانبی اکس‌باکس وان را پشتیبانی خواهد کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “قیمت کنسول Xbox Series S مایکروسافت تنها ۳۰۰ دلار است

هز قدرم که ارزون تر باشه افزایش قیمت دلار جبران کرد (:cool:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *