فیلم‌بردای فیلم Uncharted به زودی بدون کارگردان آغاز خواهد شد

بعد از گذشت ده سال از زمان معرفی فیلم Uncharted، طبق گفته‌های تام هالند (Tom Holland) به زودی فیلم‌برداری آن شروع خواهد شد. با بروزنیوز همراه باشید.

فیلم Uncharted اقتباسی از ساخته استودیوی ناتی داگ در حوزه بازی‌های ویدئویی است که به نظر می‌رسد بعد از گذشت یک دهه از معرفی، فیلم‌برداری آن به زودی آغاز خواهد شد.

تام هالند را می‌توان از جمله بازیگران مطرح این پروژه دانست که قرار است به ایفای نقش شخصیت اصلی داستان، ناتان دریک (Nathan Drake)، بپردازد. حال وی در گفتگویی که با وب‌سایت IGN داشته است اطلاعات تازه‌ای از زمان فیلم برداری فیلم گفته است.

او می‌گوید که قرار است از کمتر از چهار هفته دیگر فیلم‌برداری شروع شود. به معنای دیگر در ماه مارس باید منتظر شروع پروژه فیلم‌برداری باشید. وی همچنین بیان کرد کهکه فیلم‌برداری‌ها در برلین شروع خواهد شد و قرار است مانند بازی، به نقاط مختلفی سفر کنند. این در حالی است که سونی (Sony) هنوز کارگردانی برای این فیلم درنظر نگرفته است.

هالند در ادامه بیان می‌کند که فیلم المان‌های زیادی از بازی Uncharted 4: A Thief’s End گرفته است و مانند بازی، تجربه آن دل‌نیشین خواهد بود. البته داستان فیلم جدید خواهد بود و ارتباطی با داستان بازی نخواهد داشت.

تام هالند همچنین از اولین مکالمه درباره قبول ایفای نقش دریک در فیلم Uncharted نیز گفته است. وی افزود که در دفتر رئیس سونی (Sony)، تام رات‌من (Tom Rothman)، نشسته بوده است و از بازی Uncharted صحبت می‌کرد. رات‌من بعد از این صحبت از او می‌پرسد: «چرا خودت ناتان دریک رو بازی نکنی؟» به این شکل او با آغوش باز ایفای نقش در این فیلم را می‌پذیرد.

شاید جالب باشد بدانید که سونی تا به حال با ۶ کارگردان برای فیلم Uncharted قرارداد بسته و با همه آن‌ها به در بسته خورده است. به نظر می‌رسد روبن فلیچر (Ruben Fleischer) کارگردان نهایی این فیلم باشد.

فیلم Uncharted قرار است در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) به اکران برسد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • فیلم‌بردای فیلم Uncharted به زودی بدون کارگردان آغاز خواهد شد