بروزرسان جدید EMUI هوآوی در راه است

شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی نسخه جدید رابط کاربری EMUI را به شماره ۱۰ معرفی کند. همانطور که گفته شد، این موضوع می تواند راه را برای قابلیت های مخصوص باز کرده و همچنین می تواند هماهنگی مناسبی را میان نرم افزار و سخت افزار دستگاه ایجاد کند. هواوی یکی از پرچمداران این بحث بوده و مدت هاست که رابط کاربری اختصاصی خودش را با نام EMUI توسعه می دهد. این شرکت با ارائه نسخه های جدید از اندروید، نسخه هایی هماهنگ با این سیستم عامل را از رابط کاربری خودش منتشر می کند.

هواوی اخیرا اعلام کرده است که در هنگام برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ از ورژن جدید رابط کاربری خودش نیز رونمایی خواهد کرد. رابط کاربری EMUI 10.0 براساس سیستم عامل اندروید Q توسعه یافته و به زودی بر روی گوشی های هوشمند این شرکت پیاده سازی خواهد شد. گفته می شود که در این کنفرانس بیش از ۵۰۰۰ توسعه دهنده از سراسر جهان حضور پیدا کرده و شاهد معرفی جدیدترین دستاوردهای شرکت در حوزه های مختلف فناوری خواهند بود. براساس برگزارکنندگان این کنفرانس، آقای وانگ چنگلو به عنوان مدیر بخش تجاری نرم افزار هواوی وظیفه سخنرانی درباره رابط کاربری را برعهده خواهد داشت. اگرچه هواوی تا به امروز اطلاعاتی از نسخه از رابط کاربری در اختیار رسانه ها قرار نداده، ولی پیش بینی می شود که EMUI 10 دارای یک فونت جدید بوده و بازطراحی آیکون ها و المان ها را نیز تجربه کند.

گفتنی است که براساس پیشرفت ها صورت گرفته، از این پس کاربران می توانند به صورت نرم تری از قابلیت مولتی تسکینگ استفاده کنند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *