اپل به دنبال معرفی پلتفرم جدید SiriOS

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، شرکت اپل در نظر دارد که در کنفرانس جهانی توسعه ‌دهندگان ۲۰۲۰، پلتفرم SiriOS را به کاربران معرفی کند. این دعا از سمت شرکت Mangrove Capital Partner مطرح شده است، اما در حال حاظر هیچ اطلاعاتی در زمینه این که این پلتفرم از چه ویژگی هایی برخوردار است در دسترس رسانه ها نبود و قاعدتا هیچ یک از فعالان بازار نیز چشم انداز مشخصی از آن ندارند.

با اینکه هیچ اطلاعاتی در این باره منتشر نشده، اما پیش بینی می شود که پلتفرم نام برده شده توانایی این را داشته باشد که فارق از iOS و macOS بتواند اجرا شود. همچنین گفته می شود که توسعه دهنده ها اپلیکیشن های خود را با استفاده از سیستم عامل سیری و با علم به این که این سیستم از طریق سایر پلتفرم های اپ قابل دسترسی است، نوشته و اجرا خواهند کرد.

هوم پاد، یکی از بخش هایی است که انتظار می رود پلتفرم سیری بتواند که تاثیرهایی بر روی آن بگذارد. چرا که این سیستم هم اکنون به دلیل داشتن محدودیت هایی از سمت سیری، نسبت به رقبای خود دارای کمبود های قابل توجهی است. به همین دلیل به نظر می آید که حداقل این موضوع با انتشار SiriOS برطرف شود. همانطور که می دانید، سیری دستیار صوتی اختصاصی اپل می باشد که در تمامی محصولات تولیدی آن تعبیه می شود، از آنجایی که این روزها دستیارهای صوتی شرکت های مختلف توانسته اند که نفوذ بیشتری بر روی کاربران انجام دهند، به نظر می رسد که اپل تصمیم گرفته است که با جداسازی این سیستم از بخش نرم افزاری فعلی قابلیت هایی جدید به آن ارائه کرده و خود را از رقبا متمایز سازد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *