تلفن هوشمند ROG Phone II ایسوس با مشخصات خیره کننده معرفی شد

ایسوس را می توان یکی از برندهای برجسته تولیدکننده تلفن هوشمند دانست که هر سال مدل های محدودی معرفی می کند. این کمپانی در نهایت پس از مدت ها انتظار نسل جدید گوشی هوشمند گیمینگ خود را به نام ROG Phone II معرفی کرد. اسمارتفونی که مشخصات هیجان انگیزی برای آن در نظر گرفته شده و یک مدل معمولی نیست.

ROG Phone II در بحث طراحی تغییرات چندانی نسبت به قبل نداشته اما بهبودی هایی قابل مشاهده است. ایسوس با رونمایی ROG Phone II پرچمدار سرسختی را برای دیگر دیوایس های اندرویدی معرفی کرده که هیچ نقصی نمی توان در آن مشاهده کرد و یک سلاح کامل برای بازیهای سنگین موبایلیست. نخست اینکه صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی FHD+ با پنل OLED و پشتیبانی HDR 10 در نظر گرفته شده که نقطه عطف این نمایشگر نرخ تجدید ۱۲۰ هرتزیست. این یعنی در اجرا بازیها هیچ لگ یا تاخیری را مشاهده نخواهید کرد. البته با کنترلر دارای صفحه نمایش ROG Phone II می توان از نمایشگر دوگانه ۲۴۰ هرتزی نیز بهره برد و نهایت لذت گیمینگ موبایل را داشت.

ROG Phone II ایسوس یک مدل فوق العاده

ایسوس رابط کاربری ROG UI را در نظر گرفته و افراد می توان رابط کاربری اندروید را هم به کار گیرند. در بحث فنی باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس اخیرا معرفی شده اشاره کرد که نسبت به اسنپدراگون اصلی ۱۵ درصد عملکرد سریع تری دارد. گذشته از آن یک حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی هم فراهم آمده تا به طور کلی ROG Phone II را گوشی هوشمند غولی دانست. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری آن طول عمر ۷ ساعته مداوم را برای اجرا بازی فراهم می کند. دوربین عقب این گوشی هوشمند ۴۸ مگاپیکسلی است و در مجموع مشخصه های کاملی دارد.

شایان ذکر است که ایسوس گیم پد دو صفحه نمایش TwinView dock 2 را معرفی کرده که در مقایسه با نسل قبل بهبود ارگونومی دارد. با سیستم کولینگ AeroActive موجود در نسل جدید گیم پد ایسوس بازیها بدون هیچ نقصی اجرا می شوند. ROG Phone II با قیمت ۸۹۹ دلار در آینده نزدیک عرضه می شود و جزئیات عرضه آن در چین با همکاری Tencent مشخص می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “تلفن هوشمند ROG Phone II ایسوس با مشخصات خیره کننده معرفی شد

کی میادش این گوشی حالا؟ (:cool:)

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *