تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker مشخص شد

سرانجام تاریخ دردسترس قرار گرفتن نسخه بلوری فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker اعلام شد. با بروزنیوز همراه باشید.

همانطور که می‌دانید مجموعه سینمایی محبوب و پرطرفدار Star Wars، چندی پیش با سرمایه‌گذاری مجدد لوکاس فیلم (Lucasfilm) احیا شد و تا به امروز شاهد انتشار سه نسخه اصلی و دو نسخه متفرقه از این مجموعه بوده‌ایم. از آخرین فیلم‌ منتشر شده از این مجموعه می‌توان به فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker اشاره کرد که به نحوی پایان دهنده سه گانه اصلی مجموعه جدید بوده است.

امروز، وب‌سایت Star Wars اقدام به انتشار اطلاعاتی در رابطه با زمان دردسترس قرار گرفتن نسخه بلوری/۴K و DVD فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه دیجیتالی فیلم در تاریخ ۲۷ اسفند (۱۷ مارس) و نسخه‌های ۴K/Blu-Ray/DVD در تاریخ ۱۲ فررودین ۱۳۹۹  (۳۱ مارس) منتشر خواهد شد. در کنار نسخه‌های یاد شده، بعضی از فروشگاه‌های مطرح مانند Target اقدام به انتشار این فیلم همراه با محتویات اضافه نیز خواهند کرد. برای مثال می‌توان به کتاب تصاویر اشاره کرد.

همچنین دیزنی (Disney) اعلام کرده است که وب‌سایت Best Buy نسخه ویژه این مجموعه را که شامل تمام ۹ نسخه منتشر شده از مجموعه سینمایی Star Wars است را نیز در تاریخ ۱۲ فررودین ۱۳۹۹  (۳۱ مارس) دردسترس قرار خواهد داد.

شایان ذکر است که نسخه بلوری شامل محتویات اضافه‌ای مانند تصاویر پشت صحنه و مستندی از فیلم The Last Jedi  خواهد بود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker مشخص شد