پیکسل ۳A گوگل موفق به کسب امتیاز بالایی از سوی DxoMark شد

اگرچه تلفن های هوشمند سری پیکسل ۳A جزو میان رده های شرکت به حساب می آیند، اما گوگل اعلام کرده بود که این گوشی های هوشمند به همان دوربین های استفاده شدن در سری پیکسل ۳ مجهز خواهند شد. از آن جایی که در این محدوده قیمتی شما هیچ محصولی را پیدا نخواهید کرد که بتواند چنین کیفیتی را ارائه دهد، به نظر می رسد که گوگل به دستاوردی بزرگ دست پیدا کرده است. از طرفی این گوشی های هوشمند اخیرا توانسته اند که در تست و بررسی های انجام شده توسط DxOMark امتیاز ۱۰۰ را بدست آورند که خود بیان کننده کیفیت بالای دوربین استفاده شده در این محصولات است.

البته از آنجایی که گوگل به دنبال این موضوع بود که میان رده های خودش از قیمت پایین تری برخوردار باشند، تصمیم گرفت که قابلیت Pixel Visual Core را از آن ها حذف. گفتنی است که برای بهبود عملکرد پردازش تصویر به کار می رود. اما در نتیجه ای جالب حتی با این وجود پیکسل های میان رده توانستند که امتیازی بسیار نزدیک به پرچمداران فعلی گوگل را بدست آورند. البته که این به آن معناست که این نمره نشان دهنده قدرت واقعی دوربین های دستگاه نیست و در کنار آن باید گفت که تفاوت هایی میان عملکرد دوربین پیکسل ۳a با پرچمداران دیگر وجود دارد.

در اولین قدم باید به شما بگویم که لرزشگیر استفاده شده در پیکسل ۳a در نورکم و مخصوصا در حالت فیلمبرداری بسیار خوب عمل می کند. البته گفتنی است که شرایط نور کم می تواند برای این گوشی های هوشمند می تواند گران نیز تمام شود. چرا که سنسورهای استفاده شده در این دستگاه در شرایط مشابه نوری مشابه نیز عکس های تاریکی را ثبت می کنند. به هر حال در شرایط نوری مناسب، پیکسل های ۳a و ۳a XL توانایی این را دارند که عکس ها و ویدیوهای باکیفیتی را به ثبت برسانند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *