پرچمدار کاملا متفاوت برای سال ۲۰۱۸ از الجی

طبق گفته Venture Beat، جانشین G6 در حال حاضر به عنوان “Judy” شناخته شده است و دارای طراحی جدید با نام تجاری جدید در مقایسه با تلفن های گذشته LG است. جودی دارای نمایشگر ۶/۲ اینچی با نسبت ۱۸:۹ و نمام صفحه است. به جای استفاده از OLED مانند V30، گفته می شود که جودی اولین گوشی ال جی با پانل MLCD + است. پنل های MLCD + پنلهای ماتریسی چهار رنگ (RGBW) هستند که پیکسل های سفید نیز دارند. این پنل ها دارای درجه روشنایی برابر ۸۰۰ نیت و همچنین ۳۵ درصد مصرف کمتر انرژی نسبت به پنل های IPS می باشند. بعد از محصولاتی ناموفقی مانند V30 الجی و پیکسل ایکس ال ۲ از گوگل که پنل های اولد الجی در آنها به کار رفته بود، احتمالا الجی برای جودی برنامه دیگری دارد. امیدواریم این پنل MLCD+ الجی از پنل های اولد این شرکت محصول بهتری باشد.

از نظر سایر مشخصات جودی با پرچمداران سال ۲۰۱۸ برابری میکند. با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های عقب ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.6 برای هر یکاز لنز ها،استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر آب، و پشتیبانی از HDR10 با یک پرچمدار قدرتمند رو به رو هستیم.

جودی همچنین دارای شارژ بی سیم، دستیار دیجیتال جدید از الجی (هورا ؟) و تکنولوژی دوربین همراه با هوش مصنوعی است که احتمالا برای اولین بار در LG V30S و در نمایشگاه ۲۰۱۸ MWC با آن ملاقات خواهیم داشت. ۴ گیگابایت حافظه رم، انتخابی عجیبی برای جودی است، زیرا V30 با ۶ گیگابایت رم همراه است و بلندگوهای استریو “boombox” نیز برای این محصول ذکر شده است.

همه این موارد به نظر وسوسه کننده میرسد ولی متاسفانه هنوز زمان زیادی مانده تا معرفی پرچمدار قدرتمند سال ۲۰۱۸ الجی (جودی) باقی مانده است.

طبق گفته LG، گوشی تا ماه ژوئن معرفی نخواهد شد و البته سیاست جدید الجی که اعلام کرد فقط زمانی که نیاز باشد گوشی جدید معرفی میکند و دیگر خبری از معرفی گوشی در هر سال نیست
براساس این اطلاعات جدید، شما برای آنچه که الجی در سال ۲۰۱۸ خواهد داشت، چه نظری دارید؟

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *