نسخه رایانه شخصی Red Dead Redemption 2 در راه است

شرکت راکستار گیمز بازی Red Dead Redemption 2 را در پاییز ۲۰۱۸ برای دو پلتفرم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر کرد. عنوانی که توانست همچون سایر عناوین این کمپانی به افتخارات و جوایز مختلفی دست یابد.

در حالی که راکستار همیشه بازیهای خود را در ابتدا برای کنسول ها منتشر می کند، گیمرهای رایانه شخصی نیز همیشه شکایتی به این سازنده داشته و از آن درخواست می کنند تا بازی را به رایانه شخصی نیز بیاورد.

در طول چند سال گذشته، درخواست های این دست گیمرها نتیجه بخش بود و در نهایت عناوین راکستار را روی پی سی مشاهده کردیم. حال به نظر می رسد باری دیگر ماجرا در حال تکرار شدن است و طرفداران می خواهند Red Dead Redemption 2 را روی رایانه شخصی نیز مشاهده کنند.

Red Dead Redemption 2 به رایانه شخصی می آید

به تازگی در پروفایل لینکدین یکی از توسعه دهندگانی که روی Red Dead Redemption 2 فعالیت می کرد و در حال حاضر فعال نیست، نسخه رایانه شخصی این بازی در دست توسعه قرار دارد و بزودی معرفی می شود.

براساس شایعات راکستار E3 2019 را برای معرفی نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 در نظر گرفته اما دقیقا مشخص نیست، شرکت موردبحث و Take-Two Interactive چه برنامه برای نسخه رایانه شخصی تدارک دیدند. تا به حال شایعات بسیاری پیرامون نسخه PC این عنوان منتشر شد اما در نبود اطلاعات کافی و رسمی، نمی توان به شایعه های بی اساس دامن زد.

به هر حال پیش بینی می شود شرکت راکستار و Take-Two Interactive بزودی واکنشی نشان داده و خبر رسمی را اعلام کنند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *