گوشی هوشمند One Vision موتورولا آشکار شد

شرکت موتورولا یکی از برندهای برجسته تولیدکننده تلفن هوشمند بوده که در سال های گذشته توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در سال ۲۰۱۴ گوگل تصمیم گرفت این برند را با رقم بزرگ به لنوو بفروشد.

لنوو نیز جهت پربار کردن محصولات بخش تلفن هوشمند خود راضی به خرید این کمپانی شد. از آن پس موتورولا نیز به عنوان زیرمجموعه لنوو فعالیت می کند. در حالی که طی سال های گذشته اسمارتفون های برجسته ای توسط موتورولا معرفی شد، حال اطلاعاتی درباره محصولات آینده این شرکت موسوم به One Vision افشا شد.

One Vision براساس تصاویر افشا شده در رنگ های جذاب آبی و قهوه ای براق به فروش می رسد. در بخش عقب دارای سنسور اثرانگشت و دوربین اصلی دوگانه است. صفحه نمایش حفره دار نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

از مشخصات One Vision باید به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی ۲۱:۹ با وضوح ۲۵۶۰*۱۰۸۰ پیکسلی FHD+، پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۹۶۰۹، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ، اسلات کارت میکرو اس دی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد.

گذشته از آنها دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی دوگانه هم در کنار مشخصات بزرگ One Vision قرار می گیرد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا موتورولا بزودی این محصول جذاب را معرفی کند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *