درز اطلاعات جدید از Galaxy A90 سامسونگ

. به دنبال این موضوع اخیرا این گوشی هوشمند در بنچمارک Geekbench مشاهده شده و برخی از مشخصات فنی آن نیز به اینترنت راه پیدا کرده است. شنیده ها و شایعاتی درباره این محصول در فضای مجازی منتشر شده بود که احتمالا این دستگاه در دو نسخه ۴G و ۵G روانه بازار می شود. حال با دیده شدن این گوشی هوشمند در گیک بنچ، این شایعه تایید شده است.

سامسونگ گلکسی A90، با شماره مدل SM-A908N توسعه یافته و دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع Infinity-U و با تکنولوژی Super AMOLED می باشد که توانایی ارائه کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس را به کاربران دارد. شنیده ها خبر از آن دارد که پنل استفاده شده در مدل های ۴G و ۵G این دستگاه یکسان بوده و تنها نسخه ۵G دارای رزولوشن بالاتری است. براساس اطلاعات ثبت شده در بنچمارک Geekbench هر دو نسخه از گلکسی آ ۹۰ به پردازنده هسته ای اسنپ دراگون ۸۵۵ کوالکام مجهز خواهند شد. جالب است بدانید که تراشه نام برده شده در آذر ماه سال ۹۷ توسط کوالکام معرفی شده و وعده داد شد که به زودی بر روی اولین گوشی های هوشمند مجهز به ۵G استفاده خواهد شد.

گفتنی است که تراشه‌ اسنپدراگون ۸۵۵ به ‌لطف بهره‌ مندی از واحد پردازشی بصری کامپیوتری، می ‌تواند تشخیص دهد که شما در حال تصویربرداری از چه چیز یا چه کسی هستید. این تراشه همچنین قرار است عملکرد بهتری در زمینه‌ گیمینگ و واقعیت افزوده نسبت به نسل قبلی خود نشان دهد. گفتنی است که سامسونگ این دستگاه را در یک نسخه با حافظه ۶ گیگابایت تولید خواهد کرد. همچنین A90 به صورت پیشفرض به سیستم عامل اندروید پای ۹.۰ مجهز شده و با رابط کاربری One UI به دست کاربران خواهد رسید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *