قسمت فرعی از روی فیلم Spider-Man در حال ساخت است

سونی (Sony) برنامه‌هایی برای ساخت قسمت فرعی (Spin-off) فیلم Spider-Man دارد که توسط نویسنده بزرگی نوشته خواهد شد. با بروز نیوز همراه باشید.

به زودی قسمت فرعی فیلم Spider-Man به اکران خواهد رسید. البته این فیلم بخش از دنیای سینمایی مارول (MCU) نخواهد بود. این خبر را وب‌سایت The Wrap منتشر کرد و در ادامه آورد که این قسمت فرعی توسط رابرتو اورکی (Roberto Orci) نوشته خواهد شد. هنوز مشخص نیست که تمرکز این قسمت فرعی روی چه شخصیتی خواهد بود.

نکته اصلی این خبر که باید به آن توجه کرد، تعلق داشتن آن به دنیای سینمایی سونی است، نه مارول (Marvel)! جهان سینمایی سونی در حال حاضر فیلم Venom و فیلم Morbius را در خود دارد.

اورکی یکی از بهترین‌های هالیوود است. او پیش از این یکی از خالقان سریال تلویزیونی Fringe and the Hawaii Five-O بوده است و همچنین قسمت جدید فیلم Star Trek و فیلم Mission: Impossible 3 را نوشته است.

اما از دنیای سینمایی و کتاب‌های مصور سونی، به زودی فیلم Morbius به اکران خواهد رسید. فیلمی که ستاره آن جرد لیتو (Jared Leto) است و اکران خود را از ماه ژولای آغاز خواهد کرد. تام هاردی (Tom Hardy) نیز در فیلم Venom 2 به ایفای نقش خواهد پرداخت. اثری که توسط اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی شده است و ادامه دهنده فیلم Venom که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی به اکران رسید خواهد بود. فیلمی که توانست در گیشه جهانی فروش ۸۵۶ میلیون دلاری را ثبت کند و یکی از آثار موفق سال در زمینه فروش باشد.

سونی و دیزنی (مالک مارول) پیش از این کش و قوس‌های فراوانی سر بدست آوردن شخصیت Spider-Man داشته‌اند. موضوعی که باعث شده بود برای چندی فیلم Spider-Man در انحصاری سونی قرار بگیرد. با این حال هر دو طرف سرانجام بر سر فیلم Spider-Man با بازی تام هالند (Tom Holland) به توافق رسیدند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *