تهیه ۱۵ هزار آیفون توسط بریتیش ایرویز برای خدمه پرواز

بریتیش ایرویز در روز چهارشنبه اعلام کرد در راستایی بهبود ارتباط خود با مشتریان، ۱۵ هزار دستگاه آیفون XR تهیه کرده‌ است تا بتواند خدمه خود به آن‌ها مجهز کند. همه این گوشی‌های هوشمند خریداری شده از تمامی برنامه‌های لازم و سفارشی مخصوص خدمات پرواز بهره‌مند هستند.

بریتیش ایرویز اذعان داشته است که تمامی ۱۵ هزار آیفون XR خریداری شده، مملوع از برنامه‌هایی هستند که به کارکنان بسیار کمک خواهد کرد و ارتباطشان با مشتری را نزدیک‌تر و خدماتشان را بهتر می‌کند. خدمه پرواز از طریق این نرم‌افزارها قادر هستند؛ اطلاعات مسافران را دریافت کنند، درخواست‌هایشان را ثبت کنند و ساعات پرواز را مورد بررسی قرار دهند.

بردلی اسمیت که یکی از کارکنان بریتیش ایرویز می‌باشد گفته است که این دستگاه‌های هوشمند بسیار مفید بوده و واقعا ارائه خدمات به مشتریان را آسان‌تر کرده‌اند: “اخیرا یکی از مشتریان که فراموش کرده بود غذا سفارش دهد، من توسط گوشی هوشمند خود و مراجعه به سایت ba.com برای سفر بازگشت او در عرض چند دقیقه این کار را انجام داده و برایش غدا سفارش دادم.”

بریتیش ایرویز حدود ۶.۵ میلیارد پوند برای ارتقا خدمات مشتریان سرمایه‌گذاری کرده است و در راستای این سرمایه‌گذاری به دنبال برنامه آزمایشی تجهیز خدمه ارشد با آیپد اجرایی شده‌است. اگرچه مشخص نیست که این برنامه استفاده از تبلت برای کارمندان، مفید خواهد بود یا خیر و ادامه پیدا کردن آن همچنان معلوم نیست. بریتیش ایرویز در فرودگاه هیترو واقع در لندن نیز از آیپد استفاده می‌کند و کارکنان آن توسط این دستگاه هوشمند به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کنند و سوالاتشان را پاسخ می‌دهند.

همچنین شرکت نام ‌برده اعلام کرده است که در راستای آموزش کارکنان فرودگاه، چند میلیون پوند سرمایه‌گذاری کرده است. اگر نگاهی کلی داشته باشیم متوجه می‌شویم که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی دنیا برای هوشمندسازی و مدرن کردن عملیات خود از دستگاه‌ها و محصولات کمپانی اپل استفاده می‌کنند.

یکی از این شرکت‌ها، هواپیمایی یونایتد ایرلاینز می‌باشد که در سال ۲۰۱۱، آیپد را جایگزین دفترچه‌های قطور راهنمای پرواز خود کرد. همچنین این شرکت برای ۲۳ هزار مهمان‌دار و خدمه خود آیفون ۶ پلاس خریداری کرد تا بتوانند به وسیله آن تراکنش‌های انجام گرفته در هنگام پرواز را مشاهده و بررسی کنند. در ماه ژوئن شرکت هواپیمایی دلتا نیز از قابلیت Business Chat کمپانی اپل استفاده کرد تا بتواند از طریق برنامه iMessage روابطش را با مشتریان بیشتر و نزدیک‌تر کند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • تهیه ۱۵ هزار آیفون توسط بریتیش ایرویز برای خدمه پرواز