پیش‌بینی خرابی لوازم منزل توسط هوش مصنوعی ال‌جی

کمپانی ال‌جی‌اعلام کرده است که سرویس پشتیبانی فعال خود را در سال ۲۰۱۹ در چند کشور اروپایی فعال کرده و در سال آینده نیز در آسیا و آمریکای شمالی شروع به کار خواهد کرد. در همایش خبری CES ال‌جی، این شرکت اذعان داشته که با دستگاه‌هایی که از هوش مصنوعی برخوردار هستند، تغییرات شگرفی ایجاد کرده و تحولی به زندگی انسان‌ها خواهد بخشید. ال‌جی فعالیت‌های شدید خود را در این زمینه آغاز کرده و با برند ThinQ در حال واقعیت ساختن به این امر می‌باشد. همچنین بخش جدیدی را راه‌اندازی کرده است تا بتواند توجه خود را به خوبی متمرکز به هوش مصنوعی کرده و آن را توسعه دهد.

با این حال، این کمپانی واقع در کره تصمیم دارد با استفاده از سرویس پشتیبانی فعال خود یا همان LG Proactive Customer Care به هدفش برسد. اگرچه جزئیاتی از نحوه عملکرد هوش مصنوعی و طریقه کارکرد آن در دست نداریم. این شرکت کره‌ای اذعان داشته که وسایل منزل مانند ماشین‌های لباس‌شویی و یخچال‌ها قادر هستند به این سیستم متصل شده و از طریق هوش مصنوعی نکات مهم و نحوه کارکرد خود را به استفاده کننده آموزش دهند و از این طریق، انجام دادن کار با آن‌ها بسیار آسان‌تر و سریع‌تر خواهد شد.

علاوه‌ بر این، هوش مصنوعی قادر است که نقص‌ها و مشکلات لوازم خانگی را پیش‌بینی کرده و از خرابی آن‌ها جلوگیری کند. به عنوان مثال اگر تشخیص دهد که ایرادی در سیستم و کارکرد ماشین لباس‌شوییتان به وجود آمده، به شما هشدار‌های لازم را خواهد داد تا بتوانید از وقوع اختلالات بزر‌گ‌تر جلوگیری کنید. مسئله اینجاست که این هوش‌های مصنوعی که بسیار پیشرفت کرده‌اند، چگونه اطلاعاتی از کاربر ذخیره می‌کنند. در این زمینه‌ها، حفاظت داده‌های استفاده کننده امر بسیار مهمی محسوب شده که باعث نگرانی خریداران می‌شود. اینکه داده‌ها و اطلاعاتشان چگونه دریافت شده و در دست چه کسانی قرار خواهد گرفت، بسیار حائز اهمیت است.

با این حال کمپانی ال‌جی بیان کرده است که این تکنولوژی کاملا ایمن بوده و بدون دسترسی به اینترنت و در حالت آفلاین نیز مشکلی در عملکرد آن ایجاد نخواهد شد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • پیش‌بینی خرابی لوازم منزل توسط هوش مصنوعی ال‌جی