فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی در سبک وسترن خواهد بود

مارتین اسکورسیزی (Martin Scrosese) اطلاعات جدیدی از فیلم جدید خود با رسانه‌ها به اشتراک گذاشت. با بروزنیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

اطلاعات جدیدی از فیلم Killers of the Flower Moon پروژه جدید کارگردان مطرح سینما، مارتین اسکورسیزی، طی مصاحبه اخیر وی منتشر شده است که به نظر می‌رسد این اثر سبک و سیاق وسترن خواهد داشت.

اسکورسیزی اخیرا مصاحبه‌ای با رسانه Premiere داشته است که در آن اطلاعات تازه‌ای از این فیلم را در میان گذاشته است. بنا به گفته وی، فیلم در اوکلاهاما و در بین سال‌های ۱۹۲۱ تا ۱۹۲۲ روایت می‌شود. او در ادامه اذغان داشته است که فیلم سبک و سیاق وسترن دارد که انتظارات از این فیلم را دوچندان می‌کند.

اسکورسیزی در ادامه  توضیح داده‌ است که فیلم Killers of the Flower Moon به قبیله‌ای بومی در شمال غربی آمریکا به نام اوساگا (Osaga) می‌پردازد. قبلیه‌ای که به گفته اسکورسیزی، به دلیل وحشتناک بودنشان، سفید پوستان جرئت و اجازه ورود به آن‌جا را به خودشان نمی‌دهند. همین چند خط پیش زمینه می‌تواند در ذهن سینما دوستان اسب‌هایی که در دل کویر می‌تازند را تداعی کند.

البته‌ اسکورسیزی به دلیل سبک خاص در به تصویر کشیدن روایت‌ها و فیلم‌های گنگستری معروف است. از آخرین ساخته‌ مارتین اسکورسیزی می‌توان به فیلم تحسین شده Irishman اشاره کرد که باری دیگر قدرت فوق العاده اسکورسیزی در روایت یک داستان گنگستری را به رخ همگان کشید.

شایان ذکر است که فیلم Killers of the Flower Moon اقتباسی از کتابی با همین نام است که در سال ۲۰۱۷  به قلم دیوید گرن (David Grann) منتشر شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی در سبک وسترن خواهد بود