تصاویر قاب‌های محافظ آیفون جدید اپل لو رفت!

زمانی که عکس‌هایی از گوشی هوشمند جدید کمپانی اپل منتشر شد خیلی از کاربران باور نکردند که قرار است کمپانی اپل چنین گوشی هوشمندی را با چینش عجیب و غریب دوربین‌ها در پشت آن عرضه کند و معتقد بودند که کمپانی اپل طراحی این گوشی هوشمند را تغییر خواهد اما چنین نشد و حالا با اطمینان کامل باید به شما بگوییم که طرح گوشی هوشمند آیفون با سه دوربین همراه با چینشی عجیب دقیقا همان طرحی است که کمپانی اپل قرار است بر اساس آن گوشی هوشمند جدید خود را روانه بازار کند چراکه به تازگی تصاویری از قاب آن نیز منتشر شد.

از آن‌جایی که گوشی‌های هوشمند آیفون XI و XI MAX دو گوشی هوشمندی هستند که قرار است در آینده توسط این کمپانی رونمایی شوند و از یک دوربین اصلی سه‌گانه برخوردار هستند این احتمال وجود دارد که این طرح و قاب متعلق به یکی از این گوشی‌های هوشمند باشد.

پیش بینی می شود اپل بزودی با معرفی نسل جدید آیفون به شایعات پایان داده و حقیقت را روشن سازد. همانطور که می دانید هر سال نسل جدیدی از آیفون های اپل معرفی شده و دردسترس مشتریان قرار می گیرد.

در سال جاری نیز چنین خواهد بود و شرکت کوپرتینویی در تلاش است، مدل های متنوعی را معرفی کرده و عرضه دارد. اما همانطور که گفته شد مدل های سال جاری تنها از دوربین سه گانه بهره می برند و در بخش جلو تفاوت چندانی با نسل پیشین خود ندارند. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود این کمپانی چه محصولی معرفی می کند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *