ساعت هوشمند جان سخت لنوو معرفی شد

شرکت لنوو که بیشتر در زمینه تولید لپتاپ و سیستم های کامپیوتری فعالیت دارد، به تولید تلفن هوشمند و تبلت نیز می پردازد. به تازگی این کمپانی از ساعت هوشمند جان سختی به نام لنوو Ego رونمایی کرده است.

این ساعت هوشمند را نباید چندان هوشمند تلقی کرد زیرا در ظاهر بیشتر به ساعت های دیجیتالی قدیمی شباهت دارد. ساعتی که باید آن را شبیه به ساعت های دیجیتالی ده ۱۹۸۰ دانست.

با بدنه پلاستیکی فشرده و طراحی جان سخت، Ego ساعتی کاربردی محسوب شده که می توان آن را با قیمت ۲۹ دلار تهیه کرد. ضخامت بالایی نیز توسط لنوو برای آن در نظر گرفته شد که به ۴۲ میلیمتر می رسد. به گفته شرکت سازنده، Ego می تواند در عمق ۵۰ متری آب برای چند ساعت قرار گیرد و همچنین به پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی کرده و یک گجت پوشیدنی کاربردیست.

با عمر باتری ۲۰ روزه می توان مدت ها این ساعت را به کار گرفت و در کنار آن سنسور نظارت قلب نیز برای آن تعبیه شده است. اگرچه Ego  همانند اپل واچ یا گلکسی واچ دارای نمایشگر رنگی با انبوهی از ویژگی ها نیست، اما در کنار صفحه نمایش تک رنگ قابلیت های جالبی دارد و حتی یک بلندگو کوچک برای آلارم یا همان هشدار نیز در نظر گرفته شد.

این ساعت از هم اکنون با قیمت ۲۹ تا ۳۰ دلار قابل تهیه می باشد و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت لنوو مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *