شیائومی K20 Pro Avengers Limited Edition معرفی شد

ردمی، یکی از زیربرند های مشهور شرکت شیائومی می باشد که با طراحی و ساخت گوشی های هوشمند جذاب و عرضه آن ها با قیمت های مناسب، توانسته است که طرفداران مخصوص خود را پیدا کند. ردمی K20 پرو یکی از تولیدات جدید این شرکت می باشد که در ماه می ۲۰۱۹ به بازار معرفی شد و پروسه عرضه آن به بازار نیز ماه ژوئن آغاز شده است. اما این شرکت در اقدامی جالب یک نسخه جدید از این محصول را با نام نسخه انتقام جویان گوشی ردمی K20 پرو معرفی کرد. گفتنی است که این دستگاه برخلاق نسخه استاندارد خود در رنگ مشکی طراحی شده است.

کمپانی مارول و داستان قهرمان های رنگارنگش سالهاست که میهمان خانه های مردم هست بطوریکه تقریبا امکان ندارد کسی را در جهان بیابید که نامی از قهرمان های این کمپانی نشنیده باشد. این قهرمان ها با دلاوری ها و قدرت هایی که در کتابهایشان از آنها نام برده شده، می توانند هر دشمنی را از پای درآورند و جهان را از شر بدی ها خلاص کنند. حال به دلیل محبوبیت بالای این داستان و فیلم سینمایی، شرکت ردمی نیز تصمیم گرفته است که یک نسخه مخصوص آن از گوشی هوشمند جدید خود را به بازار عرضه کند. بنابر اعلام این شرکت درکنار گوشی و سیر لوازم رایج، تجهیزات جذاب مخصوص این فیلم نیز قرار گرفته است، همچنین ردمی اعلام کرده است که این دستگاه مخصوص بازار چین بوده و قیمت آن نیز هنوز مشخص نشده است.

لازم به ذکر است که این دستگاه هیچ تفاوت فنی با نسخه استاندارد خود نخواهد داشت. به همین جهت ردمی K20 پرو، نسخه انتقام جویان دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی از نوع AMOLED می باشد که وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برابر فول اچ دی پلاس را از خود ارائه می دهد. این نمایشگر  که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت شده و یک سنسور تشخیص اثرانگشت را نیز در زیر خود جای داده است، توانسته است که ۸۶.۱ درصد از پنل جلویی دستگاه را پوشش دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط یک تراشه اسنپ دراگون ۷۳۰ کوالکام که از نوع ۸ نانومتری ۸ هسته ای می باشد، تامین خواهد شد. این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ قلب تپنده دستگاه را تشکیل می دهد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *