ساعت هوشمند اپل واچ سری ۵ معرفی شد

شرکت اپل در جریان رویداد ۱۰ سپتامبر همراه با رونمایی سه گانه آیفون ۱۱، نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ را با نام اپل واچ سری ۵ با طراحی بهبودیافته رونمایی کرد. ساعتی که از صفحه نمایش همیشه روشن Retina بهره می برد و عمر باتری آن به ۱۸ ساعت می رسد.

اپل واچ نسل جدید از سیستم عامل watchOS 6 که قرار است ۱۹ سپتامبر منتشر شود، برخوردار است. عمر باتری ۱۸ ساعته اپل واچ جدید چیزی شبیه به اپل واچ سری ۴ است. یکی از ویژگی های جالب این ساعت چنین بوده که هنگام استفاده نمایشگر روشن می شود و در زمان عدم کاربری نمایشگر به صورت هوشمندانه و برای بهبود عمرباتری خاموش می شود. البته نمایشگر کاملا خاموش نشده و بلکه از میزان روشنایی آن کاسته می شود.

در این بین باید به صفحه نمایش جدیدی که اپل برای اپل واچ سری ۵ در نظر گرفته همیشه روشن گفته می شود که از فناوری هوشمندانه ای برخوردار است. این ساعت همچنین شامل قطب نما و سیستم ناوبری بروزرسانی شده بوده که تجربه کاربری خوبی رقم می زند.

این ساعت از تمامی ویژگی های نسل قبل یعنی تشخیص سقوط و نظارت قلب یا همان ECG هم برخوردار است. اپل این ساعت را در بندهای آلومینیومی، فلز ضد زنگ، تیتانیومی و سرامیکی عرضه می کند. نسخه ویژه نایک و هرمس هم به فروش می رسد. نسخه GPS + Cellular این ساعت ۴۹۹ دلار و نسخه GPS نیز ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

به گفته کوپرتینویی ها اپل واچ سری ۵ از ۲۰ سپتامبر راهی بازار می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *