نسل جدید آیپد پرو مارس امسال از راه می رسد

شرکت اپل در حال حاضر روی محصولات جدیدی چون آیپد پرو ۲۰۲۰ و آیفون ۹ مشغول کار است. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این دیوایس‌های اپل منتشر شد و حال گزارش جدید به زمان رونمایی نسل بعدی آیپد پرو اشاره می‌کند. با بروزنیوز همراه باشید.

براساس گزارش تازه انتشاریافته، ۳۱ مارس اپل نسل جدید آیپد پرو را معرفی خواهد کرد. تبلتی با طراحی بهبودیافته و مشخصات قابل توجه که نظر هر فردی را به خود جلب خواهد کرد. این تبلت نسل جدید دارای طراحی مشابه مدل قبلی بوده و شرکت کوپرتینویی سعی داشته روی بخش سخت افزاری آن تمرکز داشته باشد.

آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس نسبت به نسل قبل تحول بسیاری در بحث طراحی داشتند و بعید است در نسل جدید شاهد طراحی متفاوتی به جز در بخش دوربین باشیم که گفته شده از سه حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

نسل جدید آیپد پرو در راه است

همچنین به گزارش دیجی تایمز، این تبلت دارای پردازنده A13 بایونیک، حافظه رم ۶ گیگابایتی، باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی، سیستم عامل iOS 13، دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل و حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی است.

اطلاعات بیشتری از آیپد پرو ۲۰۲۰ منتشر نشده و باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی‌ها به دنبال معرفی چه تبلتی برای سال ۲۰۲۰ هستند. هر سال اپل به معرفی مدل جدید می‌پردازد و عجیب نیست که آیپد پرو ۲۰۲۰ نیز بخشی از آن باشد.

رویداد اپل ۳۱ مارس برگزار خواهد شد و در آن آیپد پرو و آیفون ۹ رونمایی می‌شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *