رویداد E3 2020 حضور یک شرکت دیگر را نیز از دست داد

احساس می‌شود رویداد E3 امسال کم رمق‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد. این موضوع زمانی ثابت می‌شود که یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ از حضور خود در رویداد E3 2020 خودداری کرده است. با بروز نیوز همراه باشید.

به نظر می‌رسد عدم حضور شرکت‌های بزرگ در رویداد E3 2020 ادامه دارد. شرکت iam8bit ‌در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد که قرار نیست در رویداد E3 2020‌ شرکت کند.

«همراه شدن رویداد E3 2020‌ یک رویا بود. ما برای برگزار کنندگان (این مراسم) آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

انجمن ESA با شرکت iam8bit به دنبال نمایش جدیدترین اثر خود که از دید آن‌ها یک همکاری خلاقانه بوده است در رویداد E3 2020 بودند.

با توجه به مسائل پیش آمده موجود، حس می‌شود رویداد امسال کم‌تر از سال‌های گذشته برای طرفداران صنعت بازی‌های ویدئویی هیجان انگیز خواهد بود. از دیگر شرکت‌ بزرگی که در این رویداد حضور ندارد می‌توان به سونی اشاره کرد. شرکت سونی سال گذشته نیز در رویداد E3 2019 شرکت نکرده بود و خیلی‌ها منتظر حضور او در رویداد E3 2020 و معرفی کنسول پلی‌استیشن ۵ و یا انصحاری‌های آن بودند.

البته مایکروسافت تصمیمی برای عدم حضور در این رویداد را ندارد. به طور حتم این شرکت در رویداد امسال حباب هایپ کنسول Xbox Series X را بزرگ‌تر از قبل می‌کند. البته احتمال معرفی کنسول‌های بیشتر از این شرکت نیز وجود دارد. زیرا بنا به گفته‌ها، مایکروسافت به دنبال عرضه چند کنسول در نسل نهم صنعت بازی‌های ویدئویی است و کنسول Xbox Series X یکی از آن‌ها خواهد بود.

خبر‌هایی نیز مبتنی بر به تعویق افتادن عرضه کنسول‌های نسل نهمی به خاطر شیوع ویروس کرونا نیز به گوش می‌رسد. ویروسی که هر روز به شمار مبتالاین آن افزوده می‌شود و باید منتظر ماند و دید که شیوع این ویروس کرونا تا چه تاریخی ادامه خواهد داشت.

مسئولین برگزاری رویداد E3 2020 نیز به خاطر گسترش این ویروس در شهر لس آنجلس، تمام موارد بهداشتی لازم برای برگزاری رویداد را فراهم کرده‌اند و تاخیر در برگزاری این رویداد را به شدت تکذیب می‌کنند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *