اولین نمایش رسمی از شخصیت Spawn در داخل گیم پلی‌ بازی Mortal Kombat 11

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره گیم پلی شخصیت جدید بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

شخصیت Spawn، آخرین مبارزه بازی Mortal Kombat 11 است که با بسته Kombat Pack از هفته آینده به بازی اضافه می‌شود. حال استودیوی ندررلم (Nether Realm) به صورت رسمی از گیم پلی این شخصیت نمایشی منتشر کرده است.

شخصیت Spawn حاوی یک شنل و زنجیر است. همچینن گهگاهی می‌توان از تفنگ او استفاده کنید. شنل را می‌توانید برای گیج کردن مبارزه جلویتان  و از زنجیر برای ضربه زدن به او بهره ببرید. چیزی که باعث پیروزی این شخصیت می‌شود؛ قدرت ضربات او است. ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی از این شخصیت در نریلر زیر به نمایش در آمده است:

از این نسخه می‌توان به عنوان بهترین اثر مبارزه‌ای رو در رو نسل هشتم یاد کرد. شخصیت‌های فراوان و محبوبی به این بازی اضافه شده است و همچنان پشتیبانی از آن ادامه دارد. به عنوان مثال چندی پیش شخصیت محبوب جوکر (Joker) و یا ترمیناتور (Terminator) به بازی اضافه شد.

همچنین پیش از این به صورت رسمی تایید شد که مسابقات این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد. این در حالی است که این تصمیم تنها چند ساعت قبل از شروع رویداد گرفته شد.

بازی Mortal Kombat 11 را می‌توانید هم‌اکنون روی کنسول پلی‌استیشن ۴، کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی تجربه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *