لحظات اکشن و مبارزه با شخصیت منفی داستان در تریلر جدید فیلم Black Widow

با توجه به نزدیک شدن تاریخ اکران فیلم Black Widow و شروع فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، آخرین تریلر از این فیلم منتشر شد. تریلری که مملو از لحظات اکشن و جذاب با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) است. با بروز نیوز همراه باشید.

سرانجام جدیدترین تریلر فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون منتشر شد. این اثر یکی از فیلم‌های وعده داده شده مارول (Marvel)‌ برای طرفداران شخصیت Black Widow در مجموعه فیلم Avengers است و داستان اختصاصی او را شرح می‌دهد.

در این تریلر می‌توان ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) یا همان شخصیت Black Widow را دید که با فلرورنس پوف (Florence Pugh)، ملقب به میدسومار (Midsommar) برای رویایی با شخصیت منفی فیلم، تسک‌مستر (Taskmaster) همراه می‌شود. همچنین در این راه دیوید هاربور (David Harbur) در نقش سرباز قرمز (Red Guardian) نیز به آن‌ها اضافه خواهد شد.

 

فیلم Black Widow توسط کیت شورتلند (Cate Shortland) کارگردانی می‌شود و از دیگر ستارگان آن می‌توان به ریچل ویز (Rachel Weisz) و ری وینستون (Ray Winstone) اشاره کرد.

این فیلم اولین قسمت از دو اثری است که از دنیای سینمایی مارول (MCU) در سال ۲۰۲۰ میلادی به اکران خواهد می‌رسد. فیلم Eternals قرار است کمی بعد‌تر و در ماه نوامبر اکران خود را شروع کند. اثری که در جمع خود بازیگرانی مانند آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، ریچارد مدن (Richard Madden) و برین تایری (Brain Tyree) را دارد. همچنین در حال حاضر چندین اثر از دنیای سینمایی مارول برای شبکه دیزنی پلاس (Disney +) در دست ساخت است که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال Loki و سریال The Falcon and Winter Soldier اشاره کرد. باید منتظر ماند و دید که ماجرا‌ها و روایت‌ها در فاز چهار دنیای سینمایی مارول به چه شکلی پیش خواهد رفت و آیا نتیجه‌ای موفق‌تر از فیلم Avengers: Endgame را رقم می‌زند.

فیلم Black Widow در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱ می) به اکران می‌رسد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • تریلر
  • سینما
  • لحظات اکشن و مبارزه با شخصیت منفی داستان در تریلر جدید فیلم Black Widow