تبلت گلکسی تب اس ۶ معرفی شد

شرکت سامسونگ در نهایت از تبلت گلکسی تب اس ۶ با مشخصات پرچمدار و طراحی بهبودیافته رونمایی کرد. این تبلت همانطور که انتظار می رفت به قلم مغناطیسی اس پن مجهز است و دارای نمایشگر پویاتر در کنار سخت افزار قدرتمند است.

این تبلت نسل جدید به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی WQXGA Super AMOLED، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵، حافظه رم ۸ یا ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، باتری ۷۰۴۰ میلی آمپری، چهار اسپیکر استریو AKG، پشتیبانی از دالبی اتمز، دوربین عقب ۱۳ و ۵مگاپیکسلی دوگانه، دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و برخی دیگر مجهز است.

با چنین مشخصاتی باید گلکسی تب اس ۶ را یکی از بهترین تبلت های اندرویدی به حساب آورد. نسخه ۶ گیگابایت رم این تبلت ۷۷۶ دلار است اما در نسخه ۸ گیگابایت رم قیمت آن به ۹۴۹ دلار می رسد که چندان ارزان نیست.

گلکسی تب اس ۶ در رنگ خاکستری، آبی و رز طلایی از اواخر ماه آگوست راهی بازار می شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید تا جزئیات تکمیلی این تبلت رده بالا را بدست آورید. گفتنیست که این تبلت ابتدا راهی بازار کره جنوبی می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *