ساعت هوشمند TicWatch Pro 2020 با عمر باتری یک ماهه

هنگامی که سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه نسل اول ساعت هوشمند TicWatch Pro بودیم، آن را به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند سال انتخاب کردیم. حال نسل جدید آن به نام TicWatch Pro 2020 معرفی شد. با بروزنیوز همراه باشید.

ساعت هوشمند جدید TicWatch Pro از شرکت Mobvoi که برند مطرحی در زمینه تولید گجت پوشیدنی بوده، محسوب می‌شود. این ساعت نسبت به نسل پیشین بهبودیافته بوده و از طراحی جذاب با نمایشگر دایره‌ای برخوردار است.

از مشخصه‌های آن باید به ۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، استاندارد مقاومت ۸۱۰G، قابلیت ضدآب و گردو غبار، صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی AMOLED با بدنه فلزی و برخی دیگر اشاره کرد.

TicWatch Pro 2020 با عمر باتری طولانی

گفتنیست عمر باتری این ساعت به یک ماه یعنی ۳۰ روز می‌رسد و ظرفیت باتری مناسب برای آن در نظر گرفته شده است. TicWatch Pro 2020 با قیمت ۲۹۰ پوند برای خرید دردسترس است. شرکت Mobvoi این مدل با سیستم عامل اندروید ور را برای افرادی توسعه داده که به دنبال یک گجت هوشمند کاربردی و کامل هستند.

نسل پیشین با قیمت ۲۱۹ پوند برای خرید به فروش می‌رسد اما مدل جدید با بهبودی‌های صورت گرفته گزینه کاربردی محسوب شده و تجربه کاربری خوبی می‌توان با آن داشت. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت Mobvoi مراجعه کنید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *