رونمایی موتورولا از گوشی های Moto G Stylus و Moto G Power

شرکت موتورولا به تازگی از دو میان رده جدید خود به نام Moto G Stylus و Moto G Power رونمایی کرد. اسمارتفون‌هایی که مشخصات قابل توجهی داشته و با طراحی جدید همراه هستند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

مدل نخست معرفی شده Moto G Stylus نام دارد و همانطور که از نامش پیداست، دارای قلم همچون سری گلکسی نوت سامسونگ است. البته قلم این دستگاه درون بدنه جای گرفته و باید به صورت دستی از آن استفاده کرد و ویژگی‌های خاصی را دربرنخواهد گرفت.

هنگامی که قلم از جای خود بیرون کشیده می‌شود، برنامه Moto Notes فعال خواهد شد. این قلم برای یادداشت برداری یا رسم طرح به کار گرفته می‌شود. اگرچه نباید انتظار عملکرد قلم گلکسی نوت ۱۰ را داشته باشید.

از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full-HD+ IPS LCD حفره‌ای و با نسبت تصویر ۱۹:۹، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۹ درصدی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۵، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی با قابلیت ارتقا حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت، سنسور اثرانگشت در عقب، دوربین چهارگانه ۴۸/۱۶/۲/۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد.

Moto G Stylus
Moto G Stylus

گذشته از آن موتورولا باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع ۱۰ واتی نیز تعبیه کرده است. جک ۳.۵ میلیمتری در قسمت زیرین قرار داشته و با سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو عرضه خواهد شد.

Moto G Power

Moto G Power
Moto G Power

دیگر مدل Moto G Power نام دارد. این نسخه نیز شبیه به Moto G Stylus بوده با این تفاوت که قلمی در کار نیست. البته برخی تفاوت‌ها در آن وجود دارد که باید به دوربین عقب ۱۶/۸/۸/۲ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری پرداخت.

بنابراین تفاوت کلی خاصی در کار نیست و همان مشخصه Moto G Stylus برای این مدل نیز در نظر گرفته شده است. در حالی که Moto G Stylus با قیمت ۳۰۰ دلاری عرضه خواهد شد اما Moto G Power با قیمت ۲۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

تاریخ عرضه نیز اواخر ماه فوریه خواهد بود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *