بازیگر شخصیت Vesemir در فصل دوم سریال The Witcher مشخص شد

سرانجام نت‌فلیکس (Netflix) بازیگر شخصیت Vesemir در فصل دوم سریال The Wicher را معرفی کرد و برخلاف شایعات، مارک همیل (Mark Hamil) نبود. با بروز نیوز همراه باشید.

طی روز‌های گذشته و بعد از پخش فصل اول سریال The Witcher از شبکه نت‌فلیکس‌، گمانه‌زنی‌ها درباره کسی که قرار است شخصیت Vesemir را در فصل دوم این سریال ایفا کند پیش از پیش شد. خیلی‌ها بر این باور بودند که نت‌فلیکس برای ایفای این نقش به سراغ مارک همیل خواهد رفت؛ زیرا او شباهت‌های بسیاری با شخصیت Vesemir دارد.

شخصیتی جدید در سریال ویچر

حال برخلاف شایعات، بازیگر شخصیت Vesemir در فصل دوم سریال The Witcher مشخص شد. طبق اعلام رسمی نت‌فلیکس از طریق صفحه توییتر خود، کیم بودنیا (Kim Bodnia) که در کارنامه‌اش حضور در آثاری مانند سریال The Bridge را دارد؛ بازیگر نقش Vesemir خواهد بود.

شخصیت Vesemir یکی از مهم‌ترین چهره‌های داستان The Witcher است. کسی که استاد گرالت (Geralet) است و یکی از قدیمی‌ترین و همچنین پرقدرت‌ترین جادوگران دنیا نیز به حساب می‌آید.

فصل اول سریال The Witcher چندی پیش توسط نت‌فلیکس پخش شد. با اینکه سریال طرفداران بی‌شماری پیدا کرد، اما نقد‌های آن چنگی به دل نمی‌زد. یکی از نکات جالب پخش این سریال، رشد چشم‌گیر فروش بازی The Witcher 3 بود. همچنین در کنار آمار صعودی خرید بازی، خرید رمان The Witcher نیز با سرعت بالایی شدت گرفت.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سریال
  • بازیگر شخصیت Vesemir در فصل دوم سریال The Witcher مشخص شد