وانت جدید پژو به نام Landtrek معرفی شد

شرکت پژو به تازگی از وانت جدید خود به نام Landtrek رونمایی کرده که در سگمنت پیکاپ و تک کابین به فروش خواهد رسید. لندتراک محصولی مناسب کسب و کار پژو بوده و در مدل موتور متنوع عرضه خواهد شد. با بروزنیوز همراه باشید.

Landtrek در واقع عضو جدید وانت‌های پژو بوده که قرار است راهی بازار امریکای لاتین و کشورهای آفریقایی شود. بعید است پژو آن را در مناطق اروپایی عرضه دارد و برای بازارهای در حال توسعه تدارک دیده شد.

به گفته پژو لندتراک می‌تواند ظرفیت حمل بار یک تا یک و دو تن را داشته باشد. در بحث طراحی شبیه به سایر محصولات پژوست و این شرکت فرانسوی سعی کرده آن را در سه مدل دو کابین، تک کابین و بدون سپر عرضه خواهد شد.

پژو با وانت جدید از راه رسید

در کابین داخلی شاهد طراحی مدرن و جذابی هستیم که نسبت به فضای بیرونی قابل توجه است. چراغ‌های تعبیه شده در Landtrek از نوع LED بوده و شامل دیلایت نمی‌شود. لندتراک حداکثر تا حمل شش سرنشین را داراست و البته برای چنین مدلی باید صندلی جلو را به عنوان مدل یکپارچه سفارش داد.

همانند ۳۰۰۸ این مدل دارای نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی در داخل کابین بوده و ویژگی های قابل توجهی دارد. پژو محصول جدید را در دو مدل موتور ۱.۹ لیتری دیزلی و ۲.۴ لیتری بنزینی توربوشارژ قابل تهیه است. مدل اول ۱۴۸ اسب بخار قدرت داشته و در کنار گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود.

مدل بنزینی دارای قدرت ۲۰۷ اسب بخاری بوده  و گیربکس مشابه دارد. این خودرو را می توان در مدل چهارچرخ محرک خریداری کرد و جزئیات عرضه و قیمت مشخص نشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *