ویدئویی ۹ دقیقه‌ای از دموی سال گذشته بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

مدتی است که بازی The Last of Us Part 2 در سکوت خبری فرو رفته و توسعه‌دهندگان این عنوان به شدت در تلاش هستند تا مراحل پایانی توسعه‌ی آن را به اتمام رسانند. اکنون در همین راستا، ویدئوی جدیدی از این بازی منتشر شده است که برگرفته از دموی سال گذشته‌ی آن بوده و تنها از صدای اصلی برخوردار است.

همان‌طور که مستحضر هستید، سال گذشته دمویی از بازی The Last of Us Part 2، در روز شیوع منتشر شد و وب‌سایت‌های معتبر در کنار نشان دادن بخش‌هایی از آن، تفسیری را نیز بر آن داشتند. تمام ویدئوی‌های این بازی را وب‌سایت‌های مختلف تفسیر کردند و ما شاهد صدای اصلی بازی و بخش ارتقای سلاح آن نبودیم. اکنون در این ویدئو، با خیال راحت می‌توانید داخل گیم‌پلی پرتنش آن غرق شده و از صدای اصلی این عنوان لذت ببرید.

همچنین در سال گذشته نیز بخش کوتاهی از ارتقای سلاح را مشاهده کردیم که اکنون در این ویدئو بیشتر به آن پرداخته می‌شود. قطعا انتظار برای طرفداران این بازی سخت بوده و تماشای این تریلر می‌تواند برای آن‌ها آرامش خاطر باشد. این ویدئو توسط شخصی در وب‌سایت Youtube منتشر شد که در سال گذشته به دموی آن دسترسی داشت. اکنون این ویدئو در تمام فضای مجازی پخش شده و هیجان طرفداران را افزایش داده است.

شما می‌توانید ویدئوی منتشر شده را در قسمت پایین تماشا کنید:

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۴ می ۲۰۲۰ میلادی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از نشانی قرار گرفته، مطالعه و یا دنبال نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

5 دیدگاه در “ویدئویی ۹ دقیقه‌ای از دموی سال گذشته بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد

طرفداراش لذت ببرن از ویدیو…کنجکاوم ببینم‌متاش چندمیشه…این همه هایپ و تاخیر بالاخره ببینیم به کجا ختم‌میشه!

۳

چقدر قشنگ بود بخش ارتقا، قشنگ سنباده کاری رو نشون میداد داخلش.
گیمپلی چند برابر پر تنش. حتما اخرین درجه سختی لست ۱ رو تجربه کن. تصورش تو لست ۲ با این پیشرفت هوش مصنوعی و وجود سگ ها فوق العاده هایپ کنندس 🔥🔥🔥

۳
۱

گرافیکش برا کنسول زیادی بالاست و احتمال عرضه بر رس اپیک روز به روز داره قوت میگیره

۱

واقعا که خیلی خوب بود این ویدئو، سمباده کاری و انیمیشناش حرف نداشت ??

۱

لحظه به لحظه برام جذاب تر میشه برکینگ. 😀

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *