هدست جدید GSP 670 سنهایزر خاص و منحصربفرد

شرکت سنهایزر یکی از برندهای مطرح تولیدکننده هدفون است که به تازگی مدل جدیدی را تحت عنوان GSP 670 معرفی کرد. این هدفون از طراحی حرفه ای برخوردار است و با هدف گیمینگ یا تجربه کاربری حرفه ای دیگر طراحی شد.

برای کسانی که به دنبال یک هدفون ویژه و خاص هستند که بتواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد، GSP 670 همان گزینه موردنظر است. از طراحی این مدل پیداست که می توان صدا پروضوح و باس قوی را شنید.

یک میکروفون نیز برای GSP 670 در نظر گرفته شده که صدا را بدون هیچ نقصی به طرف مقابل منتقل می کند. یک سربند نرم برای GSP 670 به کار گرفته شده که در کاربری طولانی ناراحتی را برای افراد به وجود نمی آورد.

جنس سیلیکونی بدنه موجب می شود تا GSP 670 دوام بالایی از خود نشان دهد و در سوی دیگر انعطاف پذیر چشمگیری برای کاربری راحت داشته باشد. با پشتیبانی از استاندارد صدا فراگیر ۷.۱ surround، این هدفون بی سیم برای گیمینگ یا کاربری های حرفه ای دیگر مناسب است.

با یک بار شارژ GSP 670 طول عمر باتری ۲۰ ساعته ای دارد و مناسب گیمرهای پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی است که با قیمت ۲۹۹ پوند بزودی عرضه می شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سنهایزر مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *