گوگل برنامه ای برای عرضه گوشی هوشمند پیکسل ۴a XL ندارد

در حالی که در ابتدا پیکسل فقط شامل دستگاه های رده بالا بود ، که در سال ۲۰۱۹ تغییر کرد ، هنگامی که گوگل Pixel 3a و Pixel 3a XL را منتشر کرد ، رنجرهای مقرون به صرفه. چندی پیش ما اولین رندرهای منتشر شده پیکسل ۴a را شاهد بودیم ، و امروز یک شایعه جدید ادعا می کند که نباید انتظار داشته باشید که پیکسل ۴a XL به آن بپیوندد.

بنابراین اگر این صفحه Pixel 4a را با صفحه نمایش ۵.۸۱ اینچی بدست آورد ، گوگل تنها میان رده ای است که گوگل امسال راه اندازی کرده است. با وجود صفحه بزرگتر در مقایسه با نسخه قبلی ، ۴a به لطف قطع شدن صفحات همه جانبه به طور کلی کوچکتر است. همانطور که ارائه دهنده ها نشان داده اند).

این ادعاها از دیو لی ، YouTuber مطرح شده است. به گفته این ، او معمولاً کسی نیست که درمورد محصولات آینده اطلاعاتی کسب کند ، بنابراین سابقه ای برای گفتگو در اینجا وجود ندارد. این برای گفتن این است که شما باید حداقل با یک نمک نمک مصرف کنید ، فعلاً حداقل.

این اولین پیکسل خواهد بود که در دو اندازه عرضه نمی شود ، اما تصمیم به راه اندازی فقط ۴a و نه ۴a XL در کنار آن گفته می شود که بخاطر موفقیت پیکسل ۳a از ۳a XL بسیار موفق تر بوده است.

دیو لی همچنین اطلاعاتی راجع به رنگ آمیزی تلفن های آینده به اشتراک گذاشته است ، و به نظر می رسد انتظار داریم که آن را به رنگ سیاه (با لهجه سبز) ، سفید (با مرجان) و “آبی قطبی” با “صورتی داغ” مشاهده کنیم. “لهجه روی دکمه روشن. ارائه بالا برای نشان دادن این دسته کوچک موسیقی جاز رنگی که هنوز دیده نشده است ، ایجاد شده است.

مانند نسل ۳a ، پیکسل ۴a قرار است از شارژ بی سیم خودداری کند ، اما یک جک هدفون را بسته بندی کند. ساخت و ساز هنوز پلاستیک است ، یک درگاه USB-C و یک دوربین سلفی سوراخ پانچ وجود دارد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • گوگل برنامه ای برای عرضه گوشی هوشمند پیکسل ۴a XL ندارد