احتمال انتشار نسخه‌ای پورت برای کنسول‌های نسل نهم توسط سازندگان Control

چندماهی از عمر نسل هشتم بیشتر باقی نمانده و کم کم نسل نهم آغاز می‌شود. یکی از بازی‌های درخشانی که سال گذشته منتشر شد، عنوان Control بود. عنوانی متفاوت که نمایشی از دنیایی جدید دارد و مفاهیمی جذاب تعریف می‌کند. همانطور که اطلاع دارید این بازی ساخته‌ی سم لیک (Sam Lake) و استودیوی رمدی (Remedy) است. امروز و طی گزارشی استودیوی رمدی عنوان کرد تصمیم دارد نسخه‌ی پورتی را برای کنسول‌های نسل بعد منتشر کند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

قطعا سم لیک را با آثار بزرگش می‌شناسیم. شخصی که با خلق بازی MaxPayne خاطرات بسیار زیادی را برای ما به ارمغان آورد. تجربیاتی که فقط می‌توانیم در دنیای بازی‌های ویدئویی آن‌طوری که باید و شاید آن‌ها را تجربه کنیم. سال گذشته سم لیک به همراه تیم خود در استودیوی رمدی بازی Control را منتشر نمود.

هم‌اکنون و پس از گذشت حدود یک سال از انتشار این بازی خبری مبنی بر ساخت نسخه‌ای پورت برای کنسول‌های نسل نهم است. البته این پورت قرار است برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن ۵ منتشر شود. سخت‌افزار قدرتمند این دو کنسول جدید این امکان را می‌دهد تا نسخه‌ی پورت با کیفیت بسیار بالاتری اجرا شوند.

بازی Control توانست شایستگی خود را در سال گذشته نشان دهد و در میان نامزدهای بازی‌سال قرار بگیرد. احتمال انتشار این بازی برروی کنسول‌های نسل جدید می‌تواند خبر خوبی برای هواداران این بازی باشد. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم بازی Control برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

طبق گزارش منتشر شده، سازندگان امسال دو توسعه خواهند داشت. اولین توسعه‌ی آن‌ها در تاریخ ۷ فروردین ۹۹ (۲۶ مارس) منتشر و توسعه‌ی دوم احتمالا در میانه‌ی سال ۲۰۲۰ خواهد بود. احتمال می‌رود شاهد کراس‌اوری از Alan Wake باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *