کنسول نسل نهمی Xbox Series X مایکروسافت معرفی شد

شرکت مایکروسافت در نهایت پس از مدت ها انتظار کنسول نسل نهمی Xbox Series X را رونمایی کرد. این کنسول که طراحی بسیار متفاوت نسبت به نسل قبل داشته و ساختار استوانه‌ای مربعی برای آن در نظر گرفته شد، از قدرت سخت افزاری فوق العاده برخوردار است.

اگرچه در رویداد The Game Awards 2019 مایکروسافت با انتشار تریلر و برخی جزئیات به معرفی کنسول جدید پرداخت، اما معرفی تکمیلی را در E3 2020 شاهد خواهیم بود. رویدادی که سونی نیز برای آن برنامه ای تدارک دیده و پلی استیشن ۵ مورد انتظار را معرفی می کند. کنسول جدید مایکروسافت همانطور که از نامش پیداست، در چند مدل عرضه می شود و تنها یک نوع نیست. اخیرا شایعه شد مدل بدون دیسک درایو Xbox Series X نیز عرضه خواهد شد و نباید تنها به این مدل بسنده کرد.

به نسل نهم کنسول های بازی سلام کنید

محصول جدید ردموندی ها تعطیلات سال ۲۰۲۰ عرضه می شود. قادر است با قدرت سخت افزاری بالا خود بازیها را با وضوح ۴K/60fps اجرا کند و که بی نظیر بوده و ارتقا بزرگی نسبت به نسل پیشین به حساب می آید. البته مایکروسافت اعلام کرده فریم ریت تا ۱۲۰fps هم قابل افزایش است و اجرا بازی با وضوح ۸K هم ممکن می شود. با پردازنده نسل جدید Zen 2 که معماری جدید RDNA را دارد، توان پردازشی Xbox Series X بسیار بالاست. به گفته مایکروسافت گیمرها با Xbox Series X وارد عصر جدیدی از کنسول های بازی خواهند شد که به نوعی در میان آنها Xbox Series X قوی ترین و بهترین است.

در زمینه کنترلر نیز این شرکت اعلام داشته که Xbox Elite Series 2 Wireless یکی از بهترین مدل کنترلرها بوده که در واقع برای ایکس باکس سری ایکس در نظر گرفته شده و برنامه ای برای یک مدل متفاوت وجود نداشت.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *