آیکون های ویندوز ۱۰ بازطراحی می شوند

شرکت مایکروسافت سال گذشته طراحی آیکون سری برنامه‌های آفیس را تغییر داد و حال وقت آن رسیده تا برنامه‌های بیشتر ویندوز ۱۰ آیکون جدیدی پیدا کنند. برای مشاهده مطلب با بروزنیوز همراه باشید.

تیم طراحی ویندوز مایکروسافت سعی دارند تا آیکون برنامه‌های مختلف این سیستم عامل را تغییر دهند. به تازگی تصویر پیش نمایشی از این آیکون‌ها منتشر شده که شاهد تغییرات بزرگی هستیم.

در این تصویر آیکون‌های Alarms & Clocks, Calculator, Mail و Calendar کاملا بروزرسانی شدند. این آیکون‌ها در واقع طراحی متفاوتی پیدا کردند و شباهتی به آیکون قبلی ندارند. البته این طراحی از طریق Windows Insiders آشکار شده که همیشه اطلاعاتی از آپدیت‎های آینده مایکروسافت بوسیله آن افشا می‌شود.

ویندوز ۱۰ بروزرسانی می شود

متاسفانه از سال ۲۰۱۵ تاکنون مایکروسافت هیچ تغییری روی آیکون ویندوز ۱۰ اعمال نکرد و ما شاهد هیچ گونه ویژگی جدیدی نبودیم. انتظار داریم در آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ آیکون‌های جدید آن نمایان شوند.

سیستم عامل ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و تاکنون مایکروسافت آپدیت‌های مختلف و بزرگی برای آن منتشر کرد. پیش بینی شده بزودی با آپدیت جدید این سیستم عامل تغییری در ظاهر پیدا کند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *