افزوده شدن ویژگی جدید به گوگل مپس

نمایش سرعت مجاز امکان دیگری است که در گوگل مپ فراهم شده است. نمایش سرعت مجاز امکان دیگری است که در اواخر دی ماه به گوگل مپ اضافه شد. کاربرمی تواند با مراجعه به قسمت Navigation Setting این ویژگی را فعال یا غیر فعال کند. با فعال کردن این قابلیت سرعت حرکت خودرو نمایش داده می شود.

نمایش سرعت مجاز امکان جدیدی است که به گوگل مپ اضافه شده و کاربران می توانند محل های نصب دوربین و ایستگاه بازرسی پلیس را مطلع شوند. حتی در جدیدترین بروزرسانی ، کاربران می توانند آیکون ناوبری را سفارشی کنند.

البته همه کاربران گوگل مپ در همه مناطق جغرافیایی به این ویژگی دسترسی ندارند.بنا به گزارشات بخش اندروید پلیس در حال حاضر کاربران کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان، پرتغال، بلژیک، آرژانتین ، فنلاند، سوئد، آلمان، برزیل، هند، تایوان، لهستان، هلند، جمهوری چک، می توانند از قابلیت های گوگل مپ استفاده کنند. علاوه براین، این قابلیت جدید در سیستم‌عامل اندرویداتو در اختیار کاربران قرار ندارد و فقط کاربرانی که به اپلیکیشن  Auto دسترسی دارند می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

البته این ویژگی فقط در جهت اطلاع رسانی به گوگل مپ اضافه شده است. از آنجایی که GPS چندان مطمئن نیست، بنابراین کاربران فقط به اعداد نمایش داده شده در سیستم گوگل مپ اکتفا نکنند و منابع دیگری را هم مدنظر داشته باشند. البته این سخن در مورد سایر اپلیکیشن های سرعت سنج هم صدق می کند. دریافت اطلاعات نادرست به صورت لحظه ای می تواند نتایج فاجعه باری را به دنبال داشته باشد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *