Spotify شروع به پخش گسترده‌ی متن کامل آهنگ‌ها به صورت real-time می‌کند

اسپاتیفای (Spotify) در نوامبر سال گذشته پس از سالها نمایش حاشیه نویسی اشعار و اطلاعات در پس زمینه (نشانگر “Behind the Lyrics”)، با استفاده از نبوغش، کار خود را برای نمایش متن کامل آهنگ  آغاز کرد. حال به نظر می رسد که این ویژگی به عنوان بخشی از به‌روزرسانی از سمت سرور برای تعداد زیادی از کاربران قرار داده می‌شود. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

متن ترانه توسط Musixmatch تهیه شده است و دقیقاً زیر کنترل‌های پخش نمایش داده می‌شود، مکانی که قبلاً توسط محتوای “Behind the Lyrics” توسط اسپاتیفای اشغال شده بود. علاوه بر دستگاه های تلفن همراه ، متن کامل برای نسخه‌ی دسکتاپ نیز در دسترس است. اما این موضوع واکنش کاربران را در فضای مجازی به همراه داشت. در زیر می‌توانید توییت یکی از کاربران را مشاهده می‌کنید:

اخیراً فکر می کردیم که یکی از مزایای اپل موزیک بر روی اسپاتیفای نمایش اشعار به صورت real-time است، و اینجا انگار ما در چند هفته‌ی آینده هستیم: اشعار اسپاتیفای صبرکنید تا آن را برروی گوشی‌های خود ببینید.

برای دیدن اشعار کامل هنگام پخش یک آهنگ، به سادگی روی ناحیه زیر کنترل‌های پخش ضربه بزنید. همچنین، می‌توانید همزمان با خواندن متن ترانه، آن را اجرا کنید.

این در حالی است که اسپاتیفای این قابلیت را برای اجرای همه آهنگ ها تعمیم نداده است. آهنگ هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند باید نشانگر “متن” را قبل از نام هنرمند در لیست های پخش داشته باشند.  در حال حاضر اسپاتیفای در دسترس قرار گرفتن این امکان را برای تمامی کاربران تایید نکرده است. براساس گزارش کاربران بسیاری از کاربران اسپاتیفای همچنان از این امکان جدید برخوردار نیستند. باید منتظر بمانیم تا این امکان برای همه‌ی کاربران در دسترس قرار بگیرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *