جی لی، وارث سامسونگ پس از درخواست تجدید نظر، از زندان آزاد شد

لی پیش از این در ماه آگوست به ۵ سال زندان محکوم شده بود

بعد از مدتی در دادگاه عالی سئول این مجازات به ۲ سال و نیم کاهش یافت

آزادی او امروز به معنای آن است که او در مجموع ۳۵۳ روز در زندان سپری کرده است

علارقم تقسیم سود مناسب، ارزش بالای سهام های سامسونگ، گزارش مالی عالی و موبایل های تحسین شده و موفق در بازار این شرکت، همه چیز در سال ۲۰۱۷ برای سامسونگ بر وقف مراد پیش نرفت. لی جای یونگ ( در اروپا با نام جی- لی شناخته می شود) به ۵ سال مجازات زندان بخاطر دادن رشوه محکوم شده بود. با این وجود خبر خوب برای سامسونگ این بود که جی-لی پس از گذارندن ۳۵۳ روز در زندان، و با مجازاتی که پیش از این توسط دادگاه عالی سئول به ۲ سال و نیم کاهش یافته بود در نهایت آزاد شد.

پیش از این “لی” پسر ۴۹ ساله رئیس سابق سامسونگ لی کون هی که با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، رسما به جرم اختلاص و رشوه شامل پیشنهاد رشوه به رئیس جمهور سابق پارک جون هایه” گناهکار شناخته شده بود، ادعا شده بود جرم او باعث ابقا و کمک به سامسونگ در رهبریت تکنولوژی در کشور شده ، اگرچه بر اساس گزارش یوناپ نیوز، در نهایت بیشتر اتهامات متوجه رئیس جمهور و دوستش خانم چوی سون سیل” شد.

وکلای لی اعلام کردند : از دادگاه سپاسگذاریم که با عدم گناهکار شناختن موکل ما او را از این اتهامات تبرئه کرد. با این وجود ما در دادگاه بعدی تلاش خواهیم کرد تا اتهام باقی مانده را نیز پاک کنیم.

در حالی که سامسونگ به وضوح در وضعیت سختی در قیاب جی-لی در کوتاه مدت دچار شده بود، و گمانه زنی هایی در باره وضعیت مجهول بلند مدت این شرکت شده بود. لی دوباره به شرکت باز میگردد. البته مشخصا این به معنای این نیست که او مجدد می تواند به راحتی پست و سمت قبلی خود در شرکت را در دست بگیرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • جی لی، وارث سامسونگ پس از درخواست تجدید نظر، از زندان آزاد شد