برنامه بتای سامسونگ

کمپانی سامسونگ

سامسونگ برای سرویس دهی بهتر به مشتری هایش، می‌خواهد با ارائه یک برنامه بتا به روز رسانی اندورید ۹.۰ پای را در اختیار آنها قرار دهد تا با دریافت بازخوردهای استفاده کنندگان، نسخه نهایی را با کمترین مشکل منتشر کند.

اندروید

اندروید ورژن ۹.۰ پای

دریافت آخرین نسخه از اندروید در کمترین زمان ممکن موضوعی است که برای بسیاری از دارندگان گوشی‌ های سامسونگ، با دلایل خوبی که دارند، با اهمیت است. اما به نظر می‌ رسد که این امر شبیه به یک قرعه کشی است که برنده شدن در آن به مدل گوشی شما بستگی دارد. به طور معمول سامسونگ یکی از سازندگان گوشی‌ های موبایل است که در زمینه ارائه به روز رسانی‌ ها خوب عمل می‌ کند و به نظر می‌ رسد که سرانجام این شرکت اندروید ۹.۰ پای را برای گوشی‌ هایش از طریق برنامه بتا نشر داده خواهد شد.

برنامه بتای سامسونگ

بر طبق گفته‌ های صفحه های پشتیبانی در وب سایت XDA Developers، این طور به نظر می‌ رسد که برنامه بتای سامسونگ جهت ارائه این برنامه آماده است. یکی از پرسش‌ های متداول برای این برنامه به شما می‌ گوید که این برنامه چیست و چگونه می‌ توانید در آن شرکت کنید، در حالی که بقیه موارد در خصوص شرایط و ضوابط استفاده از این برنامه است. این صفحه ها که هم اکنون در دسترس هستند، نشانه‌ های خوبی هستند برای این که به زودی انتظارها به پایان برسد. 

کلام آخر

قبلاً نگاهی زیر چشمی به آن چه که سامسونگ اکسپرینس ۱۰ (Samsung Experience 10 UX) در اندروید ۹.۰ پای به نظر می‌ رسد داشته‌ ایم، از جمله برخی از المان‌ های Pixel-y UI و چیزی که امیدوار کننده است، استفاده از ژست‌ های حرکتی است. دارندگان گلکسی اس ۹ بهتر است که زودتر به برنامه بتای اندروید ۹.۰ پای ملحق شوند و این امر را به بعداً موکول نکنند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *