قابلیت های جدید اینستاگرام در راه است!!!

اینستاگرام

پیش از این در ماه ژوئیه، اینستاگرام امکانی را تحت عنوان «You’re All Caught Up» ارائه کرد که اساسا نوعی ابزار آگاهی دیجیتال از این مسئله است که وقتی به این نقطه رسیدید، یعنی تمامی پست‌های افرادی که دنبال می‌کنید را مشاهده کرده‌اید و می‌توانید گوشی خود را کنار بگذارید و دیگر وسوسه نشوید که دوباره به سمت پایین اسکرول کنید. اما، علی‌رغم اجرایی کردن چنین قابلیتی، اینستاگرام به نظر قصد دارد تا قابلیت‌های جدیدی را آزمایش کند که می‌تواند با امکان قبلی تناقض داشته باشد.

 

اینستاگرام

قابلیت های جدید اینستاگرام

بر اساس اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که اینستاگرام در حال آزمایش نوعی واسط کاربری جدید برای این اپلیکیشن است که در آن کاربران می‌توانند فیدهای خود را بر اساس توصیه‌های اینستاگرام مشاهده کنند و یک تب مجزا را نیز داشته باشند که در آن پست‌های قدیمی‌تر را جستجو و مشاهده نمایند. همان طور که گفتیم، این قابلیت جدید به نظر با آن امکان آگاهی دیجیتال که پیش از این تعریفش را کردیم، تناقض دارد، چرا که به نظر می‌رسد به صورت فعال، کاربران را تشویق می‌کند تا نه‌ تنها یک فید، بلکه تعداد بیشتری از فیدها را دوباره ببینند.

کلام آخر

اما همان طور که گفتیم، این نوعی آزمایش است که یعنی هیچ تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام بخواهد این قابلیت را به صورت کامل اجرایی کند. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، اخیرا این شرکت قابلیت‌های مختلفی را مورد آزمایش و امتحان قرار داده است. همین تازگی‌ها اعلام شد که این شرکت نوعی حالت ناوبری شبیه به استوری را برای هر یک از فید‌ها آزمایش می‌کند که کاربران به جای اسکرول‌کردن می‌توانند به سمت چپ و راست بروند تا پست قبلی و یا بعدی را مشاهده نمایند. اما، همان طور که گفتیم، هیچ یک از این قابلیت‌های جدید هنوز اجرایی نشده‌اند و تنها در مرحله آزمایشی هستند و تنها توسط تعدادی از کاربران مشاهده شده‌اند، بنابراین، کاربران نیازی نیست در این باره نگرانی خاصی داشته باشند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *