کاهش بی سابقه کنسول های نسل هشتمی در ایالات متحده

همانطور که اطلاع دارید به پایان نسل هشتم نزدیک می‌‌شویم و هر روز شاهد خبری جدید از کنسول‌های نسل بعدی هستیم. در حالی که کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ پس از تعطیلات سال نوی میلادی همچنان عرضه می‌شوند. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

براساس گفته‌ی کمپانی‌ سونی کریسمس امسال شاهد عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ و به دنبال آن ایکس‌باکس سری ایکس خواهیم بود. اما مسئله‌ی مهمی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم کاهش آمار فروش کنسول‌های نسل هشتم در کشور آمریکا است.

کاهش فروش کنسول های نسل هشتمی

همانطور که در بالا هم گفتیم طبق اخبار رسمی کنسول‌های نسل نهم کریسمس امسال عرضه می‌شوند. بخش عجیب و شاید خیره کننده این مسئله است که براساس گزارش‌های منتشر شده توسط کمپانی‌های تولید کننده، فروش کنسول‌ها در آمریکا در بازه‌ی زمانی ۱۸ ماهه‌ی قبل از آغاز نسل جدید کاهش یافته است.

اگر بخواهیم دقیق‌‌تر صحبت کنیم ۳۵ درصد میزان فروش سخت‌افزارهای کنسولی کاهش یافته است نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه سال گذشته، درمجموع می‌توانیم بگوییم ۲۶ درصد ‌از آمار فروش کنسول‌های نسل هشتم و ابزارهای آن کاسته شده است. این درحالی است که همچنان بازی Grand Theft Auto V پس از گذشت حدود ۷ سال از انتشارش پرفروش‌ترین عنوان ایالات متحده آمریکا به حساب می‌آید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *