هدفون بی سیم Powerbeats 4 اپل بزودی معرفی می شود

شرکت اپل در سال‌های اخیر برند تولیدکننده محصولات صوتی بیتس را خریداری کرد. در چند سال گذشته شاهد معرفی هدفون‌های مختلفی توسط بیتس بودیم و حال به نظر می‌رسد در آینده نزدیک باید شاهد معرفی Powerbeats 4 باشیم. با بروزنیوز همراه باشید.

تاکنون شایعات متعددی از Powerbeats 4 اپل منتشر شد و حال در آخرین شایعات مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی ایالات متحده موسوم به FCC، تاییدیه‌ای را به هدفون بی سیم جدید Powerbeats 4 داده است.

این تاییدیه نشان داده که بزودی باید شاهد رونمایی هدفون موردبحث باشیم. نسل جدید Powerbeats در سپتامبر ۲۰۱۹ همراه با iOS 13.3 آشکار شد و ما انتظار داشتیم در اواخر ۲۰۱۹ از راه برسد.

Powerbeats 4 با طراحی بهبودیافته

شرکت اپل مارس امسال رویداد اختصاصی برگزار خواهد کرد که در آن لپ تاپ مک بوک ۱۳ اینچی جدید، آیفون اس ای ۲ و نسل جدید آیپد پرو ۱۱ و ۱۲ اینچی معرفی خواهند شد. اطلاعات دقیقی از Powerbeats 4 در دست نیست و باید منتظر ماند تا جزئیات کافی دردسترس قرار گیرد.

تنها می‌دانیم که اپل قصد دارد یک هدفون اسپرت را برای ورزشکاران معرفی کند. شایان ذکر بوده که در سال ۲۰۱۹ هدفون رو گوش بیس این شرکت نیز معرفی شد. به هر حال انتظار داریم چیزی تا رونمایی این مدل باقی نمانده باشد.

همانطور که می‌دانید، Powerbeats 4 یک گزینه برجسته است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *