نخستین ساعت هوشمند هیبریدی LG

ساعت هوشمند LG

کمپانی LG نخستین ساعت هوشمند هیبریدی خود را به اسم واچ W7 به صورت رسمی ارائه کرد. این نخستین ساعت LG است که از سیستم عامل نوین گوگل یعنی Wear OS بهره برده است.

همانگونه که انتظار میرفت، LG در روز سوم اکتبر یک گجت پوشیدنی نوین را ارائه کرد، این گجت واچ W7 نام دارد و همانگونه که از نامش معلوم است یک ساعت هوشمند است. چیزی که این ساعت را از مابقی ساعت‌های LG متمایز می‌کند این است که واچ W7 نخستین ساعت هوشمندی هیبریدی این کمپانی است. همین طور، نخستین ساعت هوشمند LG است که از سیستم عامل نوین گوگل یعنی Wear OS بهره برده است، اگر چه، متأسفانه از نوین ترین پلتفرمکوالکام جهت گجتهای پوشیدنی یعنی اسنپدراگون Wear 3100 بهره برده نشده است.

ساعت هوشمند

قابلیت ها

از آن جایی که این یک ساعت هوشمند هیبریدی است، LG واچ W7 عقربه های مکانیکی را با قابلیت های دیجیتالی تلفیق کرده است. همینطور که دارندگان آن اجازه دارند که انتخاب کنند چگونه از آن بهره ببرند و زیادترین عمر باطری را در ساعت هوشمند به دست آورند. برطبق گفته‌های LG، انتظار می‌رود که واچ W7 با یکبار شارژ کردن باطری تا ۲روز و در وضعیتی که نها از ساعت بهره ببرید تا ۱۰۰روز شارژدهی داشته باشد.

دیگر قابلیت ها

این ساعت هوشمند با همکاری کمپانی سوییسی Soprod SA ارتقاء یافته است و نخستین ساعت هوشمند همه ی صفحه با سیستم عامل Wear OS است که حاوی عقربه‌های مکانیکی و یک جعبه دنده است. سوا از نشان دادن زمان، این ساعت هوشمند اطلاعات دیگری مانند ارتفاع سنج، فشار سنج، کرونومتر، تایمر و جهت قطب نما را ارائه  می‌دهد.

از لحاظ ویژگی های فنی، LG واچ W7 تجهیز شده به یک ال سی دی لمسی ۱.۲ اینچی با کیفیت ۳۶۰ * ۳۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۰۰ppi است. قطعه اصلی این ساعت هوشمند تراشه اسنپدراگون Wear 2100 کوالکام است که با ۷۶۸مگابایت حافظه رم و ۴گیگابایت حافظه داخلی کامل می گردد. واچ W7 شارژ خود را از یک باطری ۲۴۰میلی آمپری می گیرد و هر دوی آن ها در برابر آب و خاک بادوام هستند.

LG واچ W7 از هفتم اکتبر جهت پیش فروش در فروشگاه Best Buy با بهای ۴۹۹.۹۹دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و از ۱۴اکتبر در قفسه فروشگاه ها برای خرید موجود خواهد بود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *