رونمایی ریزر از نمایشگر گیمینگ Raptor با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتزی

شرکت ریزر به عنوان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده لوازم جانبی و لپ تاپ گیمینگ، به تازگی از نمایشگر حرفه ای گیمینگ Raptor با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد. این مانیتور دارای وضوح ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسلی IPS بوده و به پشتیبانی فناوری Radeon Freesync ای ام دی می پردازد.

مدت زمان پاسخ گویی پنل کمتر از ۴ میلی ثانیه بوده و این مدت زمان برای حالت استفاده از Overdrive است. اما کسانی که از Overdrive استفاده نمی کنند، این تاخیر به کمتر از ۱ میلی ثانیه هم می رسد. بنابراین در هنگام تجربه سرویس گوگل استیدیا هیچ تاخیری وجود ندارد.

صفحه نمایش جدید ریزر Raptor از فناوری HDR پشتیبانی کرده و شدت روشنایی ۴۲۰ نیتی دارد. همچنین از استاندارد رنگی DCI-P3 نیز پشتیبانی ۹۳ درصدی دارد. بنابراین می توان شاهد نمایشگر روشنی در رپتور بود.

ریزر در توصیف Raptor می گوید که این نمایشگر بسیار پروضوح و سریع است. بنابراین گیمرها می توانند عملکرد بالایی داشته و تجربه گیم پلی سریع و جذابی را داشته باشند. در ساختار این نمایشگر از طراحی لپ تاپ Razer Blade الگوبرداری شده و در قسمت پایه آن از سیستم نورپردازی ریزر کروما بهره گرفته شد.

متاسفانه ریزر جزئیات بیشتری دردسترس قرار نداد و باید منتظر اطلاعات تکمیلی بود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • رونمایی ریزر از نمایشگر گیمینگ Raptor با نرخ تجدید ۱۴۴ هرتزی