عکس های منتشر شده از ایسوس زنفون ۶

کمپانی ایسوس

اطلاعات تازه ای درباره ی ایسوس زنفون ۶ نشان می‌ دهد که بریدگی بالای صفحه نمایش در این موبایل بسیار متمایز از چیزی است که هم اکنون رایج است. بریدگی بالای صفحه نمایش (ناچ) دیگر برای کابران متداول شده است، به عبارتی وجود ناچ چند وقتی است که شگفتی کسی را بر نمی‌ انگیزد و دیگر برای کسی جذابیت ندارد. چه بسا کاملاً مشخص است که همه ی کاربران از وجود این بخش در موبایل خود راضی نیستند. اکنون HDBlog در ایتالیا تعدادی عکس از ایسوس زنفون ۶ منتشر کرده است. نکته مهم این عکس‌ ها، بریدگی صفحه نمایش گوشی بود. چه بسا بریدگی بالای صفحه در این گوشی همچنان وجود دارد، ولی مدل آن با آن چه کاربران عادت به دیدنش دارند خیلی متمایز است.

 Asus Zaffon 6

 

متفاوت بودن ناچ در این گوشی

اندازه ناچ در این عکس‌ ها خیلی کوچک بوده و یادآور بریدگی موجود در اسنشال فون است. با این وجود، آن چیزی که عکس العمل مخاطبان را به دنبال داشته است محل قرار گیری بریدگی است. بریدگی موبایل های موجود همیشه در مرکز ضلع بالایی صفحه نمایش قرار دارد ولی در این مدل نوین ناچ حدوداً در گوشه سمت راست قرار گرفته است. هفته قبل اطلاعات نوینی افشا شد که صحت عکس های پیشین را اثبات کرد و کاربران را بیشتر از قبل به این اندیشه انداخت که چیز تازه ای در راه است.

Asus

ویژگی ها

یا توجه به این تصاویر، اطلاعات بیشتری قادریم درباره ی این گوشی به دست آوریم. این موبایل از دوربین دوگانه در پشت گوشی استفاده کرده است و یک درگاه USB-C جهت شارژ گوشی مدنظر گرفته شده است. به غیر از این‌ها، یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری هم ازجمله ی خصوصیات این گوشی است.

احتمالاً این گوشی در زمان ارائه، یک گوشی میان رده محسوب می شود. با این وجود پاسخ ایسوس به چرایی تغییر بریدگی بالای صفحه نمایش خیلی جذابیت خواهد داشت. شکل تازه ی این گوشی در حال حاضر خیلی عجیب و نامعمول به نظر می آید ولی شاید چنانچه گوشی را شخصاً به دست بگیرید نظرتان تغییر کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *