انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

همان‌طور که مطلع هستید، بازی The Outer Worlds در سال گذشته برروی پلتفرم‌های مختلفی منتشر شد و سازندگان آن اعلام کردند که این عنوان برروی کنسول نینتندو سوییج نیز عرضه خواهد شد. اکنون طرفداران این بازی باید مدت بیشتری را به منظور تجربه‌ی این بازی برروی کنسول یاد شده صبر کنند.

شرکت پرایوت دیویژن (Private Division)، ناشر بازی The Outer Worlds، با انتشار بیانیه‌ای اعلام نمود که این بازی با اندکی تاخیر برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همچنین آن‌ها دلیل این تاخیر را شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن بر اعضای استودیوی ویرچواس (Virtuos)، تیم توسعه‌دهنده‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی، اعلام کردند.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار جدید آن مشخص نشده و شرکت پرایوت دیویژن اظهار داشته است که آن را به زودی اعلام خواهد کرد. این بازی در ابتدا قرار بود در تاریخ جمعه، ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۸ (۶ مارس ۲۰۲۰ میلادی) میلادی منتشر شود. متاسفانه شیوع ویروس کرونا سبب مشکلات زیادی در سراسر جهان شده و مراسم Taipei Game Show نیز به همین دلیل با تاخیر برگزار خواهد شد.

بازی The Outer Worlds در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

متاسفانه نتونستم با این بازی ارتباط برقرار کنم و یه ۴ ساعتی بازیش کرد و بعدم پاکش کردم(فالوت۴روهم بعد۴۰ساعت حذفش کردم!)کلا با بازیهای نقش افرینی چپم مخصوصا ویچر۳ اما سری سولز فوق العادن و عاشقشونم و به نظرم بهترین نقش افرینی های تاریخ هم همین سری سولز باشه نه ویچر۳.

۱

عالیه…عاشق این سبکم و فال اوت۳ و وگاس نو رو تمام کردم…یک روز فال اوت۴ و این رو هم‌میرم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *