تهیه پشتیبان از تمامی اطلاعات اکانت فیسبوک شما

چگونه تمام اطلاعات اکانت فیسبوک خود را دانلود کنیم ؟

پس از رسوایی اخیر فیسبوک بسیاری از کاربران و افراد بزرگ در جهان به نشانه اعتراض حساب های کاربری خود را در این شبکه اجتماعی پاک کردند.
این اتفاق آنقدر بزرگ بود که مارک زاکربرگ را مجبور به عذرخواهی از کاربران و سوگند یاد کردن در مقابل اعضای کنگره آمریکا کرد، علاوه بر این قیمت سهام فیسبوک به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد و بزرگان دنیای فناوری از جمله ایلان ماسک را به واکنش وا داشت. ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد چندین حساب رسمی مربوط به اسپیس ایکس و تسلا را که مجموعا ۵ میلیون عضو داشت را به نشانه اعتراض از این شبکه اجتماعی پاک کرده است.

اگر شما نیز تصمیم به حذف اکانت فیسبوک خود دارید یا تصمیم دارید یک نسخه آفلاین از تمام فعالیت های خود در این شبکه داشته باشید با ما همراه باشید. برای دانلود کامل اکانت فیسبوک پس از آنکه وارد حساب کاربری خود شدید مراحل زیر را اجام دهید:

– مطابق تصویر بر روی گزینه Settings کلیک کنید:

مرحله اول: انتخاب گزینه Settings
مرحله اول: انتخاب گزینه Settings

– حال در صفحه جدید در پایین قسمت General Account Settings بر روی Download a copy of your Facebook data کلیک کنید.

مرحله دوم: انتخاب گزینه Download
مرحله دوم: انتخاب گزینه Download

– حال در صفحه جدید بر روی گزینه Start My Archive کلیک کنید حال صفحه جدیدی باز میشود و از شما میخواهد که مجددا پسورد اکانت فیسبوکتان را وارد کنید پس از وارد کردن پسورد بر روی گزینه Start My Archive کلیک کنید.

فرایند ساخت آرشیو کامل از اکانت فیسبوکتان ممکن است کمی طول بکشد پس از اتمام آن با مراجعه به ایمیلی که به فیسبوک دادید میتوانید لینک دانلود آرشیو را مشاهده کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *