Warner Bros قصد داشت در E3 2020 از بازی های جدید خود رونمایی کند

شرکت Warner Bros. Games ناشر عناوین بزرگی چون سری بازی‌های بتمن و چندی دیگر قصد داشت در نمایشگاه E3 2020 به برگزاری کنفرانسی پرداخته و از چند بازی جدید رونمایی کند. با بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی مشخص شد که رویداد گیمی بزرگ E3 2020 به دلیل عدم شیوع ویروس همه گیر کرونا، لغو شده است. در این بین شرکت‌هایی چون مایکروسافت می‌خواهند کنفرانس خود را به صورت آنلاین و بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

در این بین به نظر می‌رسد شرکت Warner Bros. Games نیز با توجه به داشتن چند عنوان جدید، به صورت آنلاین کنفرانس خود را برپا خواهد کرد. این اطلاعات را یکی از منابع نزدیک کمپانی به وب سایت Kotaku گفته است.

Warner Bros به دنبال معرفی بازی های جدید در ماه ژوئن

Warner Bros

ظاهرا قرار بود شرکت وارنر از عنوان جدید استودیو Rocksteady که گفته می‌شود Batman و عنوان جدید سری Harry Potter با نام Harry Potter: Magic Awakened است، رونمایی کند. مشخص نیست استودیو Rocksteady روی چه بازی مشغول کار است، اما مشخص شده که نباید انتظار عنوانی چون Superman را داشته باشیم.

مدتی قبل شایعه شده استودیو راک استدی روی پروژه Suicide Squad مشغول کار است. اما حقیقت این بوده که دقیقا مشخص نیست با چه عنوانی از این استودیو خلاق رو به رو هستیم. البته احتمال معرفی نسخه جدیدی از سری Batman کم نیست. تاکنون چندین نسخه از آی پی Batman توسط Rocksteady توسعه یافته و هر نسخه نیز توانسته با طرفداران بسیاری رو به رو شود.

اگر شاهد رونمایی نسخه جدید Batman باشیم، به عنوان یک بازی نسل نهمی بدون شک از گرافیک پویایی برخوردار خواهد بود. در هر صورت امیدواریم کنسل شدن E3 2020، موجب نشود شرکت Warner Bros. Games برنامه خود را کنسل کرده و به زمان دیگری موکول کند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثق و حقیقی باقی ماند.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *