رونمایی MSI از نمایشگر گیمینگ منحنی Optix MAG272CRX

شرکت MSI به تازگی از نمایشگر گیمینگ منحنی جدید خود Optix MAG272CRX رونمایی کرده که شامل نورپردازی RGB LED شده و وضوح تصویر باکیفیت دارد. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

نمایشگر جدید MSI از پنل ۲۷ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز برخوردار است تا گیمرها تجربه گیمینگ سریع و روان داشته باشند. MSI Optix MAG272CRX برای مسابقات ورزش‌های الکترونیکی طراحی شده و از پنل LCD آن هم از نوع ۸ بیتی + FRC VA بهره می‌برد.

انحنای صفحه نمایش ۱۵۰۰R بوده و وضوح تصویر ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل است. نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ بوده و زاویه دید ۱۷۸/۱۷۸ درجه‌ای هم دارد. به گفته MSI نمایشگر قابلیت پشتیبانی ۸۹ درصدی از استاندارد DCI-P3 و پشتیبانی ۱۱۳ درصدی از استاندارد sRGB دارد.

نمایشگر جدید Optix MAG272CRX ام اس آی حرفه‌ای تر از همیشه

یکی از دلایل مناسب بودن پنل VA در نمایشگرهای گیمینگ بهینه بودن آن است. در سایر مشخصات Optix MAG272CRX دارای قابلیت پشتیبانی از فناوری فری سینک AMD بوده و به قابلیت نورپردازی Mystic Light RGB LED هم مجهز است.

در بخش پورت باید به کانکتور USB Type-C، پورت HDMI 2.0b، پورت DisplayPort 1.2a، هاب USB 3.2 Gen 1 و برخی دیگر اشاره کرد. متاسفانه MSI به تاریخ عرضه و قیمت نمایشگر Optix MAG272CRX جدید خود اشاره نکرد.

انتظار داریم بزودی مدل‌های دیگری هم معرفی شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *