قیمت مدل های جدید گوشی های آیفون

آیفون‌ های ۲۰۱۸

در زمانیکه همه منتظر هستن تا از آیفون های ۲۰۱۸ رونمایی شود، جدیدا در فضای مجازی بهای این گوشی ها منتشر شد. خبرها و گمانه زنی‌ها در مورد ویژگی ها و بهای آیفون‌ های ۲۰۱۸ رو به اوج خود رسیده است. جدیدا پیج Macerkpofادعا کرده که  از بهای این آیفون ها اطلاع دارد و در مورد آنها حرف هایی گفته است. چه بسا فرض و گمانه زنی درباره ی قیمت و ویژگی های گوشی ‎ها، پیش از معرفی رسمی آن ها همواره وجود دارد ولی این پیج ادعا کرده که این اطلاعات را از یک منبع معتبر کسب کرده است.

آیفون

بهای گوشی های جدید آیفون

قیمت های این پیج به این صورت است که آیفون ۶.۱اینچی که صفحه نمایش آن مدلLCD است تقربا ۶۹۹دلار قیمت دارد. آیفون دیگر که آیفون ایکس اس نامیده می شود تقریبا ۸۰۰دلار قیمت دارد. قیمت های بیان شده در این پیج، همگی به یورو هستند و چه بسا تبدیل آن ها بدون درنظر گرفتن مالیات و حق بیمه کار اشتباهی است. قیمت هایی که جهت این گوشی در Macerkpof به یورو گفته شده به این صورت است:

  • آیفون ۹: ۷۹۹ یورو
  • آیفون ایکس اس: ۹۰۹ یورو
  • آیفون ایکس اس ماکس: ۱۱۴۹ یورو

با درنظرگرفتن بهای گوشی های دیگر در این سایت می‌شود قیمت های حدس زده شده به دلار را حساب کرد. همینطور انتظار داریم که گوشی آیفون ایکس اس در دو ورژن ۵.۸اینچی و ۶.۵اینچی و با حافظه‌ داخلی ۵۱۲گیگابایت هم ارائه شود که با افزودن حافظه داخلی آن ها انتظار بالا رفتن قیمت ۱۵۰ دلاری را نسبت به ورژن پایین تر آن بایستی متصور شد.

به نظر می‌آید که بهای ۷۹۹دلار جهت پرچم دار نوین Apple قادر است تاحدی غیرقابل قبول باشد. از آن جا که بهای پرچم دار پیشین Apple یعنی آیفون۱۰ تقریبا ۱۰۰۰دلار بود، انتظار داریم که پرچم دار نوین Apple حداقل قیمتی در تقریبا ۸۹۹دلار داشته باشد. اسم گذاری آیفون های نوین هم همچنان بحث می‌شود، افرادی بر این اعتقادند که Apple، اسم ۲ مورد از آن ها را آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس قرار خواهد داد. برخی نیزهم بر این باورند که این ۲گوشی، دقیقاً همانند به گوشی های آیفون۸ وآیفون۸ پلاس هستند و آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس ماکس اسم گذاری می‌گردند. ۲آیفون نوین در طراحی و جنس ساخت و چند خصوصیت سخت افزاری مثل ۲گوشی آیفون۸ و آیفون ۸پلاس خواهند بود.

تاریخ رونمایی از گوش های Apple

آنچه مشخص است، معرفی از این گوشی‌ها تا آخر این ماه است. گفته شده که آیفون‌های ۲۰۱۸ حاوی قاب پشتی شیشه ای هستند، به این ترتیب این گوشی ها حاوی توانایی شارژ wireless هم خواهند بود. همینطور انتظار داریم که آیفون های نوین تجهیز شده به پردازنده های نوین A12اپل و سیستم عامل iOS 12 هم باشند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *